شهر و جامعهعناوین اخبار

همزمان با آغاز سال جدید سه وقف در شهرستان لنجان اصفهان به ثبت رسید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، محمد رضا ترحمی اظهار داشت: در اولین روز های آغازین سال جدید سه برادر نام خود را در جرگه واقفین نیک اندیش به ثبت رسانیدند.

وی در ادامه تصریح کرد: حجت الاسلام و المسلمین قاسم باقریان امام جمعه شهر زرین شهر و دو برادر وی در اقدامی نیک اندیشانه وقف جدیدی را به ثبت رساندند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان در ادامه افزود: این واقفین نیک اندیش عرصه یک قطعه زمین به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع واقع در زرین شهر را به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال وقف کردند.

محمد رضا ترحمی در ادامه بیان کرد: هدف از این وقف توسط این واقفین نیک اندیش زنده نگداشتن یاد و خاطر دو برادر شهیدشان به نام های؛ محمد باقریان، ولی ا… باقریان و اسد ا… باقریان پدر مرحومشان بوده است همچنین در نظر داشته اند تا با این اقدام خویش یک صدقه جاریه برای آن ها برجای بگذارند تا با عواید حاصل از این وقف تا ابد صواب این عمل نیک اندیشانه برای افراد مذکور در کارنامه آن ها لحاظ شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین طبق وقف نامه ای که توسط واقفین نیک اندیش آن به ثبت رسیده است عواید حاصل از این موقوفه برای فعالیت های قرآنی، امور فرهنگی و تعلیم قرآن کریم صرف می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا