اخبار صنعت، معدن و تجارت

افزایش عرضه محصولات پروتئینی در شب عید

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، ایوب فصاحت، مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در رابطه با تمهیدات ویژه شب عید و ماه رمضان در میادین میوه و تره‌بار توضیح داد: با توجه به اینکه ماه رمضان از سومین روز سال نو آغاز می‌شود،‌ برنامه‌ها ادغام شده‌اند و تنها در برخی از محصولات افزایش عرضه را خواهیم داشت.

او ادامه داد: تمهیدات خاص برای محصولات پروتئینی مانند گوشت خواهیم داشت و در این رابطه با وزارت جهاد کشاورزی رایزنی کرده‌ایم تا این وزارت‌خانه عرضه بیشتری داشته باشد.

فصاحت در رابطه با میزان افزایش عرضه محصولات پروتئینی گفت: این محصولات نزدیک به ۳۰ درصد بیشتر عرضه خواهند شد تا شهروندان در شب عید و ماه رمضان با مشکل روبرو نشوند.

مدیر عامل سازمان میادین و میوه و تره بار شهرداری تهران در رابطه با عرضه محصولات ویژه ماه رمضان مانند خرما توضیح داد: ما با وزارت جهاد کشاورزی هماهنگ شده‌ایم تا غرفه‌های مترو را علاوه بر بخش‌هایی از میادین برای عرضه خرما در اختیارشان بگذاریم. نزدیک به یکماه پیش سفری به بوشهر داشتیم و در این سفر با عرضه کننده‌های مستقیم خرما ارتباط گرفتیم تا شرایط برای عرضه این محصول مهیا باشد.

براساس گفته فصاحت قرار است از تاریخ ۲۰ اسفند عرضه خرما به عنوان محصول خاص ماه رمضان آغاز شود تا این محصول با قیمت مناسب به دست روزه‌دارها برسد.

او در رابطه با اقلام شب عید توضیح داد: قرار است در ۳۰۰ مرکز عرضه میادین میوه و تره‌بار و غرفه‌های مترو، اقلام اساسی همچون برنج ، مواد پروتئینی و خرما با نرخ مصوب عرضه شود.

فصاحت با اشاره به تفاوت قیمت محصولات میادین میوه و تره‌بار نسبت به بازار گفت: محصولات ما نسبت به بازار ارزانتر بود و خواهد بود در همین راستا محصولات شب عید در میادین حداقل ۱۰ درصد ارزانتر از نرخنامه میادین عرضه خواهند شد. در رابطه با خشکبار شب عید نیز باید گفت که این محصول به طور کلی ۲۰ تا ۵۰ درصد ارزانتر ارائه می‌شوند.

:

۳۵۲۱۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا