اخبار استان ها

تجربه‌نگاری پیش‌نیاز کیفیت بخشی به خدمات شهری است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، رضا ناهی امروز – شنبه، سیزدهم اسفندماه – در همایش تجلیل از بازنشستگان شهرداری تیران با اشاره به اهمیت قدرشناسی و حفظ تعامل با نیروی انسانی اظهار کرد: پویایی مدیریت شهری و پیوستگی خدمات یکی از شاخصه‌های مهم این نهاد در مقایسه با دیگر سازمان و ادارات است که نیروی انسانی نقش محوری دارد.

وی افزود: تنوع خدمات و گستردگی آن و لزوم تعامل و هماهنگی بین بخش‌های مختلف شهرداری برای اجرا طرح و پروژه‌ها و خدمت به شهروندان همواره بر زبان‌ها جاری و در عمل نیز وجود داشته است.

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه نیروی انسانی موتور محرک نهادها و سازمان‌ها است، خاطرنشان کرد: افراد کارگر و کارمند در مدیریت شهری نقش راهبردی در انجام وظایف و مأموریت‌ها را دارند که نمی‌توان این مقوله را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه تجربیات نیروی انسانی در پیشبرد کارها نقش اساسی دارد، ادامه داد: تجربه نگاری پیش نیاز کیفیت بخشی به خدمات در حوزه مدیریت شهری به حساب می‌آید که نیروهای بازنشسته گنجینه‌ای از این تجارب هستند.

ناهی یادآور شد: تعامل و همکاری پیوسته بین نیروهای بازنشسته و عوامل در حال انجام کار منجر به تکمیل حلقه خدمت و جلوگیری از اسراف منابع خواهد شد بنابراین نباید فاصله‌ای در این خصوص ایجاد شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ نیروی کارگری و کارمندی شهرداری تیران در ۱۰ سال گذشته بازنشسته شده‌اند، گفت: همایش خدمت ماندگار به منظور تجلیل از بازنشستگان شهرداری و قدرشناسی از تلاش‌های گذشته آنان برای اولین بار برگزار شد.

سرپرست شهرداری تیران این اقدام را فرصتی برای انتقال تجربیات و تعامل با بدنه اجرایی مدیریت شهری در آینده دانست و یادآور شد: همبستگی و همکاری نیروهای پیشکسوت در حوزه‌های مختلف با مسئولان در حال کار از اهمیت زیادی برخوردار است، برای برخی از افراد بازنشسته امکان همکاری و ارائه مشاوره وجود دارد که نباید از این فرصت غفلت کرد.

همایش خدمت ماندگار با هدف تجلیل و قدرشناسی از بازنشستگان شهرداری تیران برای نخستین بار با حضور فرماندار، معاونین، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد که در این آئین تعدادی از بازنشستگان نیز دغدغه‌ها و نیازهای خود را بیان کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا