پیشخوانعناوین اخبار

ساده سازی فضای کسب و کار از برنامه های دولت در سال جدید است

علیرضا صالح روز چهارشنبه در جریان بازدید از قلعه والی و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی ایلام افزود: یکی از اساسی ترین برنامه های دولت در سال ۹۵ عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی است.
به گزارش پاتیگاه خبری سرمایه گستران ،وی تاکید کرد: ساده سازی فضای کسب و کار مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در همین راستا امسال سال ورود به رونق و تقویت امیدهاست و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با گام بلندتری موجبات خشنودی رهبری را فراهم کنیم.
وی صنایع دستی و گردشگری را بمب اشتغال خواند و یادآور شد: امسال بیشترین بحث و تاکید دولت بر روی توسعه زیرساخت های گردشگری خواهد بود.
وی اظهار کرد: یکی از اصلی ترین زیرساخت های توسعه گردشگری انعقاد قرارداد با شرکت ایرباس با حضور رئیس جمهوری است و تلاش می شود این برنامه دنبال و عملیاتی شود.
معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: ساخت نمایشگاه دائمی صنایع دستی در این استان باید توسط مسئولان پیگیری شود و سازمان مدیریت نیز در زمینه تامین مالی آن آمادگی دارد.
صالح افزود: مقدمات ساخت نمایشگاه دائمی صنایع دستی در استان فراهم شده است و سازمان مدیریت نیز در زمینه تامین اعتبار لازم برای تکمیل و تجهیز آن همکاری خواهد کرد.
وی اظهار کرد: هنرمندان صنایع دستی این استان ایده ها و نوآوری های بسیار خوبی دارند و ایجاد نمایشگاه دائمی صنایع دستی به پخته شدن این ایده ها و حمایت از هنرمندان و صنعتگران کمک می کند.
معاون امور مجلس، استان ها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی همراه با اسکندر صیدایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام و عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام از بخش های مختلف قلعه والی، موزه مردم شناسی و نمایشگاه صنایع دستی و سوغات محلی مستقر در قلعه بازدید کرد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا