اخبار استان ها

افزایش نصب تبلیغات غیرمجاز روی تنه درختان شهری

ابراهیم باتوانی در گفتگویی با بیان اینکه نصب تابلو و ابزارهای تبلیغاتی روی تنه درختان تخلف محسوب شده و مشمول برخورد قانونی است، اظهار کرد: اقدام برخی از کسبه و صاحبان مشاغل برای نصب تابلوها و ابزارهای تبلیغاتی روی تنه درختان تخلف بوده و شهرداری موظف به برخورد قانونی با متخلفان است.

وی افزود: با توجه به هزینه‌های فراوان کاشت و نگهداری نهال و فصل کوتاه رشد درختان در فریدون‌شهر به لحاظ وضعیت اقلیمی، حفظ و نگهداری درختان ضرورت دارد.

شهردار فریدون‌شهر با بیان اینکه آسیب زدن به درختان از طریق کمیسیون ماده ۷ و دستگاه قضائی پیگرد قانونی دارد، خاطرنشان کرد: برخی شهروندان و کسبه از درختان شهر برای نصب تابلو و ابزارهای تبلیغاتی استفاده می‌کنند که با آن‌ها مطابق قانون برخورد خواهد شد.

باتوانی ادامه داد: نصب تابلوهای تبلیغاتی تجاری روی درختان، علاوه بر وارد آمدن آسیب‌های جبران‌ناپذیر بر پیکره فضای سبز شهر موجب ایجاد ناهنجاری‌های بصری در سیما و منظر معابر شهری می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فضای سبز شهر از مهم‌ترین سرمایه‌های عمومی است، گفت: مراقبت و نگهداری از این سرمایه ارزشمند نیازمند مشارکت عموم شهروندان است.

شهردار فریدون‌شهر با اشاره به افزایش تبلیغات غیرمجاز روی تنه درختان سطح شهر، گفت: فرآیند لازم برای جلوگیری از بروز تخلف و برخورد قانونی با متخلفان با همکاری واحد پارک‌ها، فضای سبز و واحد زیباسازی شهرداری برنامه‌ریزی شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا