اخبار استان ها

توزیع ۲ هزار اصله نهال رایگان در بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهدی نوبانی در هفتادودومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس با تشریح اقدامات شهرداری برای استقبال از نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه سال نو، عید نوروز و ماه رمضان هستیم، جلسات متعددی را در حوزه خدمات شهری برای انجام هرچه بهتر برنامه‌های نوروزی برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه جهت تقویت بوستان‌ها اقدامات خوبی انجام شده است، افزود: از جمله اقدامات مجموعه شهرداری برای نوروز ۱۴۰۲، رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر، جای‌گذاری المان‌های شهری، پاک‌سازی ساحل و تعیین تیم ویژه برای رسیدگی به وضعیت بوستان‌ها است.

شهردار بندرعباس خاطرنشان کرد: از پانزدهم اسفند تا پانزدهم فرودین‌ماه برنامه لغو مرخصی را برای کارکنان شهرداری اجرایی خواهیم کرد تا با شیفت‌بندی مناسب در خدمت مسافران نوروزی باشیم، همچنین برنامه سین هشتم که همان پاک‌سازی ساحل بندرعباس است را اجرا خواهیم کرد.

نوبانی با تاکید بر اینکه تهیه بروشور و نقشه‌ها برای راهنمایی مسافران به پارک‌های اسکان در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: کاشت گل‌های فصلی، اجرای طرح نورپردازی در سطح شهر، برپایی غرفه‌های تنظیم بازار میوه، اجرای دیوارنگاره‌ها جهت زیباسازی شهر، آماده‌سازی ستاد اسکان، آماده‌سازی جایگاه استقبال از میهمانان، استمرار ساماندهی دست‌فروشان و تقویت تاکسی‌ها از دیگر اقدامات مهم شهرداری بوده است.

وی گفت: کاشت درخت اقدامی بزرگ هم در دنیا و هم برای آخرت است؛ در دنیا سبب آسایش و در آخرت به عنوان صدقه جاریه محسوب می‌شود، سهم شهرداری بندرعباس در این اقدام نیکو توزیع دو هزار اصله نهال رایگان است که در روز درختکاری توزیع و کاشت می‌شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا