تکنولوژی

عرضه آی مک جدید در نیمه دوم سال ۲۰۲۳ – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از انگجت، اپل اخیراً آزمایش‌ها و بررسی‌هایی را برای تولید آی مک های جدید خود آغاز کرده است. انتظار می‌رود تولید انبوه آی مک های تازه زودتر از سه ماه دیگر آغاز نشود، اما خبر خوب این است که مدل‌های به‌روزرسانی شده دارای چند قابلیت تازه هستند.

مهم‌ترین تحول در آی مک های سال ۲۰۲۳ نصب نسل بعدی تراشه‌های ام ۳ اپل خواهد بود. چیپست جدید آی مک احتمالاً عملکرد و بهره‌وری انرژی قابل توجهی خواهد داشت، زیرا انتظار می‌رود در آن از فناوری ۳ نانومتری جدید TSMC استفاده شود.

برخی اجزای داخلی آی مک هم توسط اپل بازطراحی شده‌اند. این شرکت همچنین در حال برنامه‌ریزی برای تولید صفحه نمایش ۲۴ اینچی است که با همان رنگ‌های شاد و مانند مدل قبلی در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

این شرکت آماده است تا نسخه ۱۵ اینچی مک بوک ایر را که مدت‌ها شایعه عرضه آن منتشر شده بود و همچنین مدل به روز شده ۱۳ اینچی و اولین مدل مک بوک پروی سیلیکون را عرضه کند. انتظار می‌رود این رایانه‌های مک از اواخر بهار تا تابستان امسال وارد بازار شوند. مشخص نیست آیا مک بوک ایر جدید با تراشه‌های ۳ ام عرضه می‌شود یا خیر.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا