مسکن و عمران

تهرانی‌ها با خرید متری مسکن چندساله خانه‌دار می‌شوند؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،قرار است که فروش مسکن متری در بورس عرضه شود تا شهروندان اعتماد بیشتری به این موضوع پیدا کنند. شهرداری تهران تصمیم دارد با ایجاد امید در بین مردم آنها را ترغیب به صاحبخانه شدن کند.

در ادوار گذشته طرح فروش متری مسکن در دستور کار قرار گرفت و این کار تا حدودی هم پیش رفت اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت موفق نشد. اما این بار شهرداری تصمیم دارد نقاط ضعف و قوت طرح قبلی را احصا و یک طرح موفق به بازار عرضه کند. قرار است که طرح فروش متری مسکن به شورا برود.

مهدی عباسی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر در این باره می‌گوید هنوز این طرح به شورا نیامده است در صورتی که به شورا ارسال شود آن را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم اما این کار به آن طرف سال موکول می‌شود.

در فروش متری مسکن شهرداری با کمک دستگاه‌های مسؤول اقداماتی انجام می دهد و قرار است این پروژه‌ها صاحب سند و پروانه باشند تا مردم دچار مشکل نشوند و همچنین شهروندان می‌توانند پیشرفت فیزیکی پروژه را لحظه به لحظه رصد کنند و بدانند پروژه‌ای که روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند در چه مرحله‌ای قرار دارد.

مهدی هدایت رئیس سازمان نوسازی شهر تهرانمی‌گوید با فروش متری مسکن بخشی از مشکلات شهروندان برطرف می‌شود ما کار را آغاز کرده‌ایم و بعد از اجازه شورا عرضه مسکن در بورس آغاز می‌شود. قیمت مسکن هم بستگی به نظر کارشناس رسمی دارد اما بنده تأکید می‌کنم که در این مدل فروش که قرار است ما آن را اجرا کنیم کارها بسیار شفاف ارائه و اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد و پروژه فروش متری مسکن یک پروژه سه ساله است.

:

۴۶۲۲۰

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا