اخبار استان ها

نارضایتی شهروندان از سازمان میادین رو به افزایش است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، مهدی پیرهادی امروز _سه‌شنبه شانزدهم اسفندماه _ در یکصدو سی‌وچهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بررسی بودجه سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران، اظهار کرد: بودجه شرایط مناسبی ندارد و مسائلی در سازمان‌ها و شرکت‌ها داشتیم که لحاظ نشده است.

وی با بیان اینکه بعضی از شرکت‌ها زیان‌ده هستند، افزود: با این شرایط هزینه سازمان‌ها و شرکت‌ها به صورت روزانه افزایش خواهد داشت و آن شرکت‌ها و سازمان‌هایی که زیان‌ده نیستند نیز به مرور زمان خسارت می‌بینند.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: چرا باید درآمدهای شهرداری به شرکت‌های زیان ده داده شود، پیشنهاد می‌کنم عده‌ای در شورای اسلامی شهر و در شهرداری شرایط و وضعیت شرکت‌ها را بررسی کنند تا به ساختار مالی مناسبی دست پیدا کنیم و مسائل شرکت‌ها برطرف شود.

پیرهادی با بیان اینکه با اصلاح روش شرکت‌هایی که زیان‌ده هستند می‌توانند به سوددهی برسند، اضافه کرد: بعضی از شرکت‌ها که زیان‌ده هستند اگر با سایر شرکت‌ها ادغام شوند، مسائل رفع می‌شود و تعداد شرکت‌ها کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به بررسی بودجه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهر تهران و شرایط این شرکت، تصریح کرد: نارضایتی نسبت به خرید از سازمان میادین در میان شهروندان رو به افزایش است و به عنوان نمایندگان شهروندان از این سازمان گلایه‌مند هستیم.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شرایط میادین نابسامان است و نگران هستیم، گفت: یک سال و نیم از مدیریت جدید شهر گذشته و هنوز میدان تره‌بار جدیدی به شهر اضافه نشده است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا