حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

کاهش ۱۸ درصدی سرقت ها در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: پلیس آگاهی اصفهان در ایام نورزو امسال با انجام یکسری اقدامات، موفق به کاهش ۱۸ درصدی انواع سرقت و ۶۴ درصدی سرقت های همراه با زورگیری و اعمال خشونت شده است .
وی ادامه داد: در ورودی های استان اصفهان چند تیم ایست و بازرسی راه اندازی شده است که بر کلیه خودروهای ورودی به استان نظارت دارد و در صورتی که به خودرویی مشکوک شوند آن را مورد بازرسی قرار می دهند.
سرهنگ کریمی هچنین از راه اندازی ۱۰ تیم گشت کمین و شکار در شهر اصفهان خبر داد و بیان کرد: این گشت ها از ماموران مجرب پلیس آگاهی تشکیل شده اند که به صورت شبانه روز فعالیت می کنند.
این مقام انتظامی بیان داشت: نقاط پرتردد شهر اصفهان مانند بازار میدان “امام” (ره) که با حجم بیشتری از مسافران نوروزی روبرو می شود نیز توسط سه واحد گشت آشکار و پنهان مورد پوشش انتظامی قرار گرفته است.
کریمی همچنین به مسافران نوروزی گفت: در صورتی که مورد سرقت قرار گرفتید، ابتدا از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس تماس گرفته تا پس از تشکیل پرونده موضوع مورد پیگیری قرار گیرد .
معاون اجتماعی استان اصفهان در پایان ضمن آرزوی سالی پربرکت و خوب برای همه هموطنان به کلیه مردم وبه خصوص مسافران نوروزی توصیه کرد: حتی الامکان خودروی خود را در پارکینگ های مصوب پارک کنید، اگر مجبور شدید خودروی خود را در خیابان یا کوچه پارک کنید، حتما سرکشی شود و وسایلی مانند لپ تاب ، کیف و …. که برای سارقان ایجاد انگیزه می کند را روی صندلی یا داشبورد و در معرض دید قرار ندهید و پول خود را در یک جیب نگذارید که اگر مورد سرقت قرار گرفتید، همه آن سرقت نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا