تکنولوژی

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، با حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر رجبعلی برزویی به‌عنوان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

در این حکم انتصاب آمده است؛

با اعتماد به فضل الهی و نظر به ماموریت حیاتی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سیاست‌گذاری، هماهنگی، و نظارت کلان بر حوزه علم و فناوری کشور و به استناد ماده ۲۶ آیین‌نامه داخلی شورای عالی انقلاب فرهنگی و مصوبات جلسات ۴۰۹ و ۶۳۳ این شورا در خصوص جایگاه، اهداف و وظایف مربوطه و به‌منظور تحقق و اجرایی‌سازی کامل سیاست‌ها، تصمیمات و مصوبات شورای عالی در حوزه علم و فناوری، اهتمام جدی به حفظ و ارتقای شتاب و پیشرفت علمی کشور، تدوین برش‌های استانی نقشه جامع علمی کشور و ساماندهی و ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در حوزه علم و فناوری و به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «سرپرست دبیری ستاد علم و فناوری» منصوب می نمایم.

شایان ذکر است مسئولیت محتوایی و اداری «شورای راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور» نیز بر عهده جنابعالی است. امید است با استعانت از حضرت حق‌تعالی و تلاش بی‌وقفه در انجام مسئولیت‌های محوله، موفق باشید.

گفتنی است، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، همچنین طی نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های اندیشمند «دکتر منصور کبگانیان» دبیر سابق ستاد علم و فناوری، در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا