اخبار استان ها

اهتمام دستگاه‌های متولی برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی در محدوده شهر

به گزارش سرمایه گستران، محمدمهدی کریمی اظهار کرد: این زمین‌ها در حریم منطقه ۱۴ بوده، دارای کاربری کشاورزی است و طبق قانون، هرگونه ساخت‌وساز در این محدوده، غیرقانونی است و دستگاه‌های متولی از جمله جهاد کشاورزی و شهرداری به استناد وظایف قانونی خود و مطابق حکم قضائی باید از این امر جلوگیری کنند.

وی افزود: این مکان در خارج از محدوده قانونی شهر اصفهان و در حریم واقع شده و طبیعتاً هرگونه ساخت‌وساز در آن غیرقانونی است و منجر به شکل‌گیری یک محدوده‌ی پرخطر در آینده خواهد شد که از هیچ‌گونه ایمنی، فضاهای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ضوابط شهرسازی برخوردار نیست.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: معمولاً پس از مدتی اینگونه محدوده‌ها از آسیب‌های اجتماعی متأثر می‌شود که فضای زندگی سالم را برای ساکنان مناطق مجاور نیز از بین خواهد برد.

کریمی گفت: شهرداری اصفهان با توجه به درخواست‌های ساکنان محلی و در راستای وظایف قانونی خود، طبق حکم قضائی به عنوان نهاد همکار، با محوریت جهاد کشاورزی به عنوان متولی اصلی زمین‌ها به مسئله ورود پیدا کرده است و با مشارکت نیروی انتظامی، جلوی ساخت‌وسازها در محدوده شاکری را خواهد گرفت.

اهتمام دستگاه‌های متولی برای پیشگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی در محدوده شهر

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا