اخبار استان ها

افتتاح جشنواره «در انتظار موعود» در فرهنگ‌سرای مهر کاشان

محمدعلی فرجی در گفتگویی، اظهار کرد: سومین جشنواره «در انتظار موعود» در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان (عج) با حضور پدر شهید مدافع حرم مهدی دهقان در فرهنگ‌سرای مهر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان آغاز به کار کرد.

وی افزود: جشنواره «در انتظار موعود» با همکاری مشترک سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و مؤسسه قرآنی العروه الوثقی با غرفه‌های متعدد فرهنگی، هنری و خدماتی در قالب برنامه‌های متنوع ویژه خانواده‌ها بر پا شده است.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: در این رویداد فرهنگی مهدوی، ۱۱ غرفه با عناوین رادیو انتظار، بهشت حجاب، صدفی برای مروارید (دوخت رایگان و ارائه محصولات عفاف و حجاب بدون دریافت سود)، غنچه‌های انتظار، نگارخانه مهدوی، خوشنویسی (حکاکی و خطاطی احادیث و اسامی مهدوی و اهدا به بازدید کنندگان) و ارائه محصولات فرهنگی با محوریت و مفاهیم مهدویت برپا شده است.

فرجی اضافه کرد: طب اسلامی- ایرانی، پیرایش ۵۹( ارائه خدمت رایگان برای بازدیدکنندگان)، کلینیک پزشکی (ارائه خدمات مشاوره و انجام خدمات پزشکی) از دیگر غرفه‌ها است.

وی ادامه داد: این جشنواره در نخستین شب با اجرای سرود، تواشیح، تئاتر و ویژه برنامه عمو روحانی برای کودکان همراه بود و تا جمعه نوزدهم اسفندماه از ساعات ۱۹:۰۰ تا ساعات ۲۳:۰۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه عید میلاد شعبانیه از بزرگترین اعیاد مسلمانان است، گفت: تلاش می‌کنیم با فراهم آوردن محیط اجتماعی شاد، امید را در منطقه افزایش دهیم و با اجرای برنامه‌های فرهنگی سیره نبوی اهل بیت (ع) را بیشتر به فرزندانمان معرفی کنیم.

به گزارش سرمایه گستران سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان با برپایی جشنواره‌ها و جنگ‌های شاد در پویایی منطقه و نشاط اجتماعی سهم بسزایی ایفا می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا