پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

تامین امنیت ایستگاه های متروی اصفهان با استقرار نیروهای پلیس

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  سرهنگ “حسن یاردوستی” در حاشیه بازدید از متروی شهر اصفهان اظهار داشت: خوشبختانه به همت مسئولان استان در حال حاضر ۲۰ ایستگاه قطار شهری راه اندازی می شود و عموم شهروندان از این ظرفیت برخوردار می شوند.

وی گفت : راه اندازی این تکنولوزی در کاهش ترافیک شهری بسیار موثر است و همشهریان عزیز می توانند بدون هیچ گونه دغدغه و اتلاف وقت به مقصد برسند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه هدف از این بازدید ارتقا امنیت مطلوب شهروندان در مسیر انتقال آنان با تکنولوزی قطار شهری (مترو) است اضافه کرد:ایستگاههای مستقر در شهر در حوزه کلانتری های مختلف وجود دارد که برای این منظور کلاس های آموزشی برای همکاران توسط دستگاه قضائی برگزار می شود.

سرهنگ یاردوستی با اشاره به اینکه جهت تسریع امورات انتظامی و امنیتی نیاز به حضور فیزیکی پلیس است اذعان کرد:۲۰ ایستگاه مترو به حضور فیزیکی ماموران انتظامی مجهز تا اگر شهروندان دغدغه امنیتی داشتند به موقع رسیدگی و ضمن صورتجلسه تا حضور ماموران گشت ۱۱۰ صحنه را حفظ کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان به همراه دادستان و معاونان قضایی اصفهان ضمن بازدید از ۲ ایستگاه مترو “امام حسین(ع)” و “کاوه” از مسئولان قطار شهری و مترو و همه دست اندر کاران تقدیر و تشکر کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا