اخبار استان ها

آغاز فعالیت ستاد نوروزی در دو بخش نوروز و ماه رمضان

حسین اسماعیلی‌احمدی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد نوروزی زرین‌شهر، اظهار کرد: ستاد تسهیلات سفر خطه طلایی ایران فعالیت خود را از چند ماه پیش را آغاز کرد به‌گونه‌ای کمیته‌های زیرمجموعه در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی ضمن ارائه برنامه‌های خود فعالیت‌های تعریف شده را در برنامه زمانبندی شده برای آماده کردن شهر آغاز کردند.

وی با اشاره به همزمانی نوروز و ماه رمضان، افزود: به دلیل تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان پیش‌بینی می‌شود آغاز سفرهای نوروزی زودتر از سال‌های گذشته انجام شود، از این رو کارکنان شهرداری زرین‌شهر به دلیل گردشگرپذیر بودن خطه طلایی ایران شبانه روز در تلاش هستند شهر را برای شهروندان و گردشگران مهیا کنند.

شهردار زرین‌شهر خاطرنشان کرد: زرین شهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر تردد چندین استان کشور و به لحاظ جاذبه‌های طبیعی و گردشگری همواره در ایام نوروز شاهد تردد و اسکان قابل توجهی از مسافران نوروزی بوده از این رو تلاش شده زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران نوروزی در این شهر به خوبی فراهم شود.

اسماعیلی‌احمدی با ا شاره به میهمان نوازی شهروندان زرین شهر، تصریح کرد: آنچه در حوزه جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است روایت ما از تاریخ، فرهنگ، آداب و رسوم است و شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر نقش مهمی در معرفی شخصیت فرهنگی شهر و پذیرایی از میهمانان بر عهده دارند، به طور حتم مسافران نوروزی پس از ترک خطه طلایی ایران از خونگرمی، صمیمیت و میهمان نوازی مردم این شهر به نیکی یاد می‌کنند و آن را ستودنی توصیف خواهند کرد.

وی اضافه کرد: رنگ‌آمیزی جداول و مبلمان شهری، آسفالت و لکه گیری معابر و گلکاری برای استقبال از بهار در حال انجام است و فضای پارک‌ها، امکان گردشگرپذیر آمادگی لازم را برای پذیرش گردشگران دارند.

شهردار زرین‌شهر با اشاره به فعالیت ستاد نوروزی زرین شهر در دو بخش نوروز و ماه رمضان، گفت: فعالیت‌های فرهنگی شهرداری به نحوی برنامه‌ریزی شده است که می‌تواند در هر دو بخش نوروز و ماه رمضان ادامه داشته باشد و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از اواسط هفته آینده ویژه برنامه‌های نوروزی وارد فاز اجرایی خواهد شد تا فضای شهر رنگ شادی را به خود بگیرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا