اخبار استان ها

تشریح جزئیات فنی پروژه بزرگ زیرگذر کاشان

حسن بخشنده امنیه در گفتگویی به تشریح و جزئیات فنی پروژه بزرگ زیرگذر پرداخت و اظهار کرد: پس از فراز و فرودهای فراوان بهره برداری از این ابر پروژه در نیمه شعبان جهت رفاه حال شهروندان عزیز انجام شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری شهروندان از پروژه بزرگ زیرگذر کاشان در نیمه شعبان، این اتفاق را پس از تلاش بی‌وقفه مدیریت شهری ارزشمند دانست.

شهردار کاشان با اشاره به توقف پروژه زیرگذر در ماه‌های پایانی مدیریت شهری گذشته خاطرنشان کرد: در ابتدای این دوره، شاهد افزایش ۵ برابری حجم و سرعت فعالیت اجرایی این پروژه بودیم.

شهردار کاشان به اقدامات اجرایی انجام شده در پروژه زیرگذر اشاره و تصریح کرد: در این پروژه بالغ بر ۴۹۱ هزار و ۶۶۶ متر مکعب خاک‌برداری، ۵۸ هزار و ۶۹۹ متر مکعب زیرسازی، ۷۵ هزار و ۳۰۰ متر مربع آسفالت، تولید و نصب ۲۱ هزار و ۹۳۰ متر مربع دیوارنما، ۱۳۹۴ عدد شمع‌گذاری، ۸۰ هزار متر مکعب بتن‌ریزی و ۸۵۰۰ تن آرماتوربندی انجام شد.

بخشنده امنیه تاکید کرد: اجرای هشت چاه سپتیک و حفر ۳۸ چاه جذبی سطح صفر، اجرای بیش از ۳۱ هزار متر مکعب سابگرید، ۲۷ هزار متر مکعب ساب بیس و ۱۹ هزار متر مکعب بیس، ۴۳۵۰۰ متر جدول‌گذاری، نصب و تولید ۲ هزار و ۴۴ عدد پایه هندریل، ۲۰ هزار متر مربع سنگ فرش و نصب ۲۸۶ پایه چراغ روشنایی دیگر از اقدامات انجام شده در این ابر پروژه است

وی ضمن تقدیر از تلاش تمام عوامل اجرایی پروژه و قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، از زحمات اعضای خانواده بزرگ مدیریت شهری به ویژه مناطق، معاونت‌ها و واحدهای عملیاتی همراه پروژه قدردانی کرد.

شهردار کاشان ضمن پوزش از شهروندان به ویژه اهالی و کسبه محدوده اجرای پروژه به واسطه مشکلات ایجاد شده برای آنان، از تعامل و همراهی آنان به صورت ویژه تشکر کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا