مسکن و عمران

تسهیل پرداخت عوارض آزادراهی در سفرهای نوروزی – خبرگزاری مهر |

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، پرداخت عوارض آزادراهی موضوعی مهم برای افرادی که با خودروی شخصی عازم سفر به شهرهای دور و نزدیک می‌شوند. به صورت کلی پرداخت به موقع و جلوگیری از محاسبه جریمه در صورت تأخیر در پرداخت این عوارض اهمیت ویژه ای دارد. با توجه به اهمیت این موضوع، آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، خدمت پرداخت عوارض آزادراهی را در کنار سایر سرویس‌های بدهی خودرو ارائه کرده است تا رانندگان بتوانند به سادگی عوارض جاده‌ای خود را به صورت آنلاین و در مسیر سفر یا بازگشت از سفر پرداخت کنند.

مزیت پرداخت عوارض آزادراهی خودرو آیتول، امکان استفاده از خدمات در تمام آزادراه‌های آنلاین کشور است و مالکان خودرو از طریق سامانه آیتول، قابلیت استعلام و پرداخت عوارض خودرو را بدون توقف در پایگاه‌های عوارضی خواهند یافت.

آزادراه همت -کرج، آزادراه تهران- قم، آزادراه تهران- قزوین، آزاد راه تهران- ساوه، آزادراه کرج – قزوین، آزادراه قزوین- زنجان، آزادراه گذرگاه شرق اصفهان، آزادراه کاشان – نطنز – اصفهان (سان‌آرا) و آزادراه بندرعباس – شهید رجایی و … از جمله آزادراه‌های تحت پوشش آیتول برای پرداخت آنلاین عوارض هستند.

پرداخت عوارض آزادراهی در آیتول

کاربران برای پرداخت عوارض آزادراهی از طریق آیتول می‌توانند به سادگی و تنها با وارد کردن شماره پلاک و تلفن همراه مالک خودرو در سامانه آیتول، عوارض خودروی خود را پرداخت کنند و به این ترتیب نگرانی بابت دیرکرد و صدور جریمه نخواهند داشت.

فرآیند درج اطلاعات و پرداخت عوارض، طی چند مرحله کوتاه از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن آیتول انجام می‌شود و مالکان خودرو می‌توانند در کمترین زمان ممکن، عوارض آزادراهی خود را استعلام گرفته و پرداخت کنند؛ نرخ عوارض محاسبه شده در این روش بسیار دقیق و بدون هیچ‌گونه خطایی است.

کاربران با فعالسازی سرویس پرداخت خودکار و شارژ کیف پول آیتول این امکان را دارند تا به صورت آنی و بلافاصله پس از ثبت عوارض آزادراهی، تعرفه آن را پرداخت کنند. این قابلیت مانع صدور جریمه دیرکرد برای خودرو می‌شود که مبلغ آن نسبت به نوع خودرو، از ۴۰ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان متغیر است.

آیتول همچنین قابلیت تسویه با شیوه پرداخت امن (سریع) را ارائه کرده است تا کاربران با فعال‌سازی قابلیت پرداخت مستقیم و بدون ورود به درگاه پرداخت، عوارض آزادراهی را مستقیماً از حساب بانکی خود پرداخت کنند.

استعلام و پرداخت یکپارچه تمامی بدهی‌های خودرویی به همراه عوارض آزادراهی، پرداخت مجزا عوارض آزادراه‌های آنی‌رو و آزادراه تهران- شمال درکنار امکان فعال‌سازی اشتراک سالیانه آیتول از دیگر مزیت‌های سامانه خودرویی آیتول برای پرداخت عوارض جاده‌ای است.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، سرویس‌های جامعی را به صورت آنلاین ارائه کرده است که گرفتن رایگان خلافی خودرو با پلاک، عوارض طرح ترافیک، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، مالیات نقل و انتقال خودرو و … از مهمترین خدمات این برند است. اگر شما هم می‌خواهید در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل ممکن عوارض خودروی خود را پرداخت کنید به وبسایت یا اپلیکیشن آیتول مراجعه کنید.

منبع خبر : خبرگزاری مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا