تکنولوژی

مهندسی معکوس فناوری آدم فضایی‌ها! |

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به گفته‌ی یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره‌ی آمریکا که علاقه‌ی زیادی به نظریه‌های توطئه دارد، احتمالا دولت ایالات متحده هم‌اکنون در حال مهندسی معکوس فناوری‌های بیگانگان است. او می‌گوید آمریکا از طریق یوفوهایی که به زمین رسیده‌اند، به این فناوری‌ها دست پیدا کرده است.

تیم بورچت، نماینده‌ی ایالت تنسی در کنگره، در مصاحبه‌ی جدیدی با مجله‌ی نیوزویک گفت که فکر می‌کند دولت ایالات متحده «در یک مقطع، یک سفینه و موجودات احتمالی داخل آن را بازیابی کرده است.» او در مصاحبه‌ی خودش به چند بالون ساقط‌شده توسط ارتش آمریکا در ماه اخیر اشاره کرد. بورچت گفت: «من فکر می‌کنم که بسیاری از آن‌ها هم‌اکنون مهندسی معکوس می‌شوند.»

تیم بورچت که تاکنون دو بار به عضویت مجلس نمایندگان ایالات متحده درآمده، پیش‌بینی کرده است که در آینده شاهد افزایش تعداد یوفوها باشیم. البته او توضیح خاصی در این زمینه ارائه نداد. منظور از یوفو، اشیای ناشناس پرنده است که اخیرا تعداد آن‌ها در آسمان آمریکا افزایش یافته است.

بورچت هیچ مدرک خاصی برای ادعایش ندارد و صرفاً بر اساس حدس و گمان می‌گوید که آمریکا مشغول مهندسی معکوس فناوری‌ بیگانگان است.

با وجود طرح ادعاهای بحث‌برانگیز توسط تیم بورچت، کاخ سفید موضعی مشخص در قبال یوفوها دارد. جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید، ماه گذشته در جلسه‌ای به خبرنگاران گفت: «فکر نمی‌کنم که مردم آمریکا نیاز به نگرانی درباره‌ی بیگانگان داشته باشند.»

بر اساس گزارش فیوچریزم، این نخستین باری نیست که تیم بورچت ادعا می‌کند دولت ایالات متحده از حیات فرازمینی آگاهی دارد. سال گذشته ایالات متحده جلساتی با محوریت یوفوها برگزار کرد. در آن زمان نماینده‌ی ایالت تنسی گفت که «پنهان‌کاری» دولت آمریکا همچنان ادامه دارد.

تیم بورچت به ادعاهای جنجالی‌اش شهره است. او قبلا مدعی شده بود که برخی از سناتورهای آمریکا برای شبکه‌ی اجتماعی چینی تیک تاک کار می‌کنند. بورچت همچنین ادعاهای بحث‌برانگیزی درباره‌ی منشأ بیماری کرونا مطرح کرد.

منبع خبر : سیتنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا