حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

سرقت اینترنتی شاگرد از صاحب کارش

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان بیان داشت : در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس بصورت اینترنتی مبلغ ۴۵ میلیون ریال از حساب وی سرقت کرده است بررسی موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت:با توجه به اینکه سرقت بصورت اینترنتی بود، کارشناسان این پلیس تحقیقات خود را در فضای مجازی آغاز کردند و سرانجام هویت عامل سرقت را که شاگرد مغازه شاکی بود شناسایی و وی را طی عملیاتی با هماهنگی با مقام قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ شهریاری گفت: متهم هنگامی که با مدارک و مستندات این پلیس مواجه شد صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را سودجویی و کسب منفعت عنوان کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه این سرقت نتیجه اعتماد بی جا و در اختیار گذاشتن رمز اینترنتی حساب بانکی مالباخته به شاگردش رخ داده بود اظهار داشت: به شهروندان توصیه می کنیم هرگز اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار نداده و سعی کنید امور بانکی خود را به دیگران محول نکنند، از رمز بانکی خود به خوبی محافظت نموده و از نوشتن آن برروی کارت اجتناب نموده و تراکنش های مالی خود را با فعال کردن سیستم پیامک حساب بانکی کنترل نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا