حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

عملیات ۲۲ ساعته برای نجات جوان ۱۸ ساله

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،احمدی درباره وقوع حادثه غرق شدن جوان ۱۸ ساله در شهرستان گمیشان گفت : ساعت ۱۷ و ۴۰ دقیقه روز سه‌شنبه از طریق تماس با ۱۱۲، وقوع حادثه غرق‌شدگی در روستای بصیرآباد از توابع شهرستان گمیشان به مرکز امداد هلال‌احمر استان اطلاع داده شد.

وی افزود: بر این اساس تیم امداد و نجات بلافاصله به محل حادثه اعزام و با توجه به اظهارات شاهدان، مطلع شدند جوانی ۱۸ ساله در حال بازی و تفریح، ناگهان به داخل آب رفته و ناپدید می‌شود و به همین منظور یک تیم ارزیاب، چهار تیم غریق با هفت نجاتگر و ۱۱ نیروی امدادگر با یک دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه خودروی کمک‌دار سبک به منطقه اعزام شده و عملیات جست‌وجو را آغاز کردند.
ایشان توضیح داد: عملیات جست‌وجو که از عصر روز سه‌شنبه آغاز شده بود تا ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دیروز ادامه یافت، اما به علت تاریکی و برودت شدید هوا و همچنین وجود گل و لای در منطقه و دید ناکافی، عملیات متوقف شد و دوباره از ساعات اولیه چهارشنبه و به محض روشن شدن هوا، عملیات جست‌وجو ادامه یافت.

بنابراعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، وی تاکید کرد: پس از ساعت‌ها جست‌وجو در نهایت پیکر بی‌جان این جوان ۱۸ ساله، ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه دیروز در همان منطقه به همت غواصان جمعیت هلال احمر استان پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به این‌که این حادثه در منطقه خارج از طرح سالم‌سازی به وقوع پیوسته است، گفت: رعایت نکات ایمنی و پیشگیرانه در تمامی فصول سال به‌خصوص در فصل‌هایی که سفرهای برون‌شهری و حضور در مناطق تفرجگاهی افزایش می‌یابد، امری ضروری است.

احمدی متذکر شد: شهروندان، در هر زمان و هر مکان در صورت نیاز به امداد و نجات می‌توانند با تلفن ۱۱۲، ندای امداد هلال‌احمر، تماس گرفته و در کمترین زمان ممکن، امدادگران و نجاتگران در کنار حادثه‌دیدگان خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا