اخبار صنعت، معدن و تجارت

زمان اعلام نتایج انتخابات اتاق بازرگانی

به گزارش سرمایه گستران، حسین میرمحمدصادقی اظهار کرد: سه مرجع هیئت‌های نظارت استان‌ها، انجمن نظارت و شورای انتخابات، می‌توانند در رابطه با انتخابات اتاق بازرگانی اعلام‌نظر کنند.

وی افزود: شورای‌عالی نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به عنوان مجری اصلی انتخابات، از دهم دی‌ماه جلسات خود را آغاز کرد و تاکنون ۲۵ جلسه را برگزار کرده است تا شرایط این رویداد را فراهم و در زمان مقرر برگزار کند.

رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: استقبال فعالان اقتصادی برای مشارکت و حضور در این رویداد بسیار خوب بود، با وجود اینکه شرایط ورود به این عرصه سختگیرانه شده بود و محدودیت‌هایی برقرار شد انتظار این بود استقبال کاهش یابد؛ اما چنین نشد.

میرمحمدصادقی با بیان اینکه دو هزار و ۱۰۰ نفر برای کاندیدا شدن، اعلام آمادگی کرده بودند، تاکید کرد: یک هزار و ۳۲۰ نفر در نهایت تأیید صلاحیت شدند که البته برخی انصراف خود را اعلام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تا ساعت ۱۸ رأی‌گیری ادامه دارد، گفت: امکان تمدید این رویداد تا ساعت ۹ شب وجود دارد و با توجه به الکترونیکی بودن روند رأی‌گیری، تا پیش از نیمه‌شب امشب نتایج اعلام خواهد شد.

به گزارش سرمایه گستران، دهمین دوره انتخابات اتاق‌های سراسر کشور، طبق تقویم تنظیم شده، ساعت هشت صبح امروز _شنبه بیستم اسفندماه ۱۴۰۱_ با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت که ریاست شورای‌عالی نظارت بر انتخابات را به عهده دارد، آغاز شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا