پیشخوانعناوین اخبار

قیمت تورهای مسافرتی نوروزی کاهش یافت

در حالی که تعطیلات به نیمه رسیده است قیمت تورهای مسافرتی نیز آب رفت و تورهای خارجی همچنان با تخفیفات چشم نواز به دنبال جذب مشتری هستند.
چند سالی می شود که بازار تورهای خارجی در ایام تعطیلات به خصوص نوروز داغ شده و طرفداران خاص خودرا پیدا کرده است.

این در حالی است که همزمان با بازارگرمی تورهای خارجی قیمت تورهای داخلی نیز در تعطیلات سر به فلک کشیده و یک حساب سر انگشتی نشان میدهد که هزینه مسافرت به یکی از شهرهای داخلی و یا حتی جزیره کیش با هزینه سفر چند روزه به یک کشور دیگر برابری می کند.

در حالیکه تعطیلات به نیمه رسیده و تنها یک هقته به انتهای آن باقی مانده است تورهای خارجی همچنان به دنبال جذب مشتری هستند و با تخفیفات ویژه سعی میکنند هیچ مشتری را از دست ندهند.

این طور که به نظر میرسد در بین در بین تورهای خارجی تورهای ترکیه بیشترین تخفیفات را شامل می شوند و این تخفیفات شامل حال تورهای سایر کشورها نمیشود.

این در حالی است که با اتمام تعطیلات قیمت تورهای داخلی نیز آب رفته و برای سفر به کیش در حالی که مسافران باید برای ایام عید برای هر نفر بیش از یک میلیون تومان هزینه می پرداختند پس از تعطیلات تنها با پرداخت یک سوم این هزینه می توانند به سفر بروند.

البته شهر مشهد نیز از این امر مستثنی نیست و با به پایان رسیدن تعطیلات می توان با هزینه بسیار مناسب به این شهر سفر کرد.

گرانی تورها به یک قصه دنباله دار تبدیل شده که سال ها است که ادامه دارد و هر سال همچنان تکرار می شود و با وجود اینکه مسئولان بارها تذکر داده اند که با گرانفروشی در ایام خاص برخورد می کنند اما برخی قیمت تورها و هتل ها را به عرضه و تقاضا نسبت داده و سعی می کنند از تعطیلات چند روزه حداکثر بهره را ببرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا