اخبار استان ها

اورژانس شهرک الهیه بروجن راه‌اندازی شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، عبدالله صفیان امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مساعدت‌های یک خیر بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان برای کلنگ‌زنی اورژانس ۱۱۵ شهر فرادنبه اظهار کرد: امیدواریم این مرکز هرچه سریع‌تر احداث شود.

وی با اشاره به‌دریافت مجوز از صندوق بازنشستگی برای تبدیل ساختمان خیرساز سرای امید شهر فرادنبه به درمانگاه تأمین اجتماعی افزود: انجام این مهم، همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان را می‌طلبد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه راه‌اندازی اورژانس خیرساز بروجن در شهرک الهیه ضرورت دارد، تصریح کرد: خیر همکاری لازم را انجام داده است و افتتاح این مرکز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به جمعیت روستای آورگان و آمار بالای مراجعان به بلداجی برای رفع مشکل درمانی ادامه داد: حضور پزشک شبانه‌روزی برای این روستا ضروری است و به‌منظور معاوضه درمانگاه شماره دو شهر بلداجی برای انجام توافق‌ها شهرداری و مرکز بهداشت باید جلسه ویژه برگزار شود.

صفیان با بیان اینکه دو دستگاه خودرو برای مراکز بهداشتی درمانی بخش بلداجی به‌علت صعب‌العبور بودن این منطقه درخواست شده است، گفت: تجربه چندین ساله داروخانه شفابخش بلداجی و دستور از سوی وزیر بهداشت مبنی بر واگذار نشدن این داروخانه و تجدید نظر در واگذاری این داروخانه از جمله مطالبات مردم این شهر است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به کمبود امکانات ورزشی در مدارس شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: عملکرد مدیران برای همکاری بیشتر با هیئت‌های ورزشی باید بررسی شود و احداث سالن ورزشی در روستاهای مجاور تالاب چغاخور، مجموعه تفریحی وزارت نفت و تالاب گندمان با توجه به ظرفیت گردشگری این منطقه از مطالبات مردم آن است.

وی با اشاره به آموزش مهارت‌های تحکیم بنیان خانواده و تاب‌آوری اجتماعی برای زنان و دختران در راستای بهبود کیفیت زندگی تاکید کرد: برگزاری دوره مهارت‌های ده‌گانه زندگی با محوریت مدیریت استرس و راهکارهای شاد زیستن در شرایط بحرانی برای بانوان استان باید در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

صفیان با بیان اینکه ثبت چند اثر تاریخی در شهرهای فرادنبه، نقنه، بلداجی و بروجن واقع در شهرستان بروجن کافی نیست، ادامه داد: این آثار ارزشمند در مرحله نابودی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا