اخبار استان ها

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۲ اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری سرمایه گستران، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

۱۱۵ آتش‌نشان برای تأمین ایمنی چهارشنبه سوری بجنورد مستقر شدند

محمدحسن صحراگرد، مدیرعامل آتش نشانی بجنورد گفت: ۱۱۵ آتش نشان برای تأمین ایمنی آئین آخرین چهارشنبه سال در نقاط مختلف مرکز خراسان شمالی مستقر شدند و در این زمینه از تمامی ظرفیت‌ها استفاده می‌شود.

مانور واکنش در شرایط اضطرار مترو برگزار شد

مجتبی زمانیان وحیدی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از برگزاری مانور واکنش در شرایط اضطرار خبر داد.

مشکل دریافت سند در بافت قدیم حل شد

میرداد میردادی، شهردار قشم گفت: نداشتن سند مالکیت از مهمترین مشکلات سد راه باز آفرینی شهری بافت فرسوده شهر قشم بود که با پیگیری‌های انجام شده از سوی این شهرداری دشواری‌ها و گرفتاری‌های دریافت سند مالکیت در این بافت حل شده است.

قمی‌ها برای زیارت قبور در پنجشنبه آخر سال از وسایل عمومی استفاده کنند

سید سیف الدین موسوی نیارکی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از مردم این شهر درخواست کرد با توجه به حجم بالای مراجعه به بهشت معصومه قم برای مراسم پنجشنبه آخر سال و زیارت قبور اموات، از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

ارومیه برای نوروز زیباتر می‌شود

علی شایگان، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه با اشاره به آماده سازی شهر برای نوروز گفت: بیش از ۲۵۰ اِلمان در سطح شهر و برای زیباسازی در حال نصب است.

طرح استقبال از بهار در خوی آغاز شد

حسن نصراله پور، شهردار خوی با اشاره به آغاز اجرای طرح استقبال از بهار گفت: ستاد نوروزی شهرداری در قالب برنامه‌های مختلف، ایجاد فضای مناسب بهاری و نوروز را در دستور کار قرار داده است.

شیروان دارای باغ بوتانیک می‌شود

عین الله احمدی، شهردار شیروان از راه اندازی باغ بوتانیک یا باغ اکولوژیک (باغ گیاه شناسی) در این شهر خبر داد.

انجام عملیات خط کشی محوری معابر در رفسنجان

به همت معاونت شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری رفسنجان عملیات خط کشی محوری معابر در بلوارهای امام خمینی (ره) و امام رضا (ع) به طول ۱۶ کیلومتر انجام شد.‌

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا