اخبار استان ها

آتش‌سوزی شدید مجتمع تجاری در رودسر/ ۲ نفر مصدوم شدند

سعید صابر در گفتگویی، اظهار کرد: حادثه آتش‌سوزی مجتمع تجاری پنج طبقه (شیرینی سرای تبریز) در رودسر ساعت ۲۱:۱۴ شامگاه دوشنبه بیست‌ودوم اسفند به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۳۱ آتش‌نشان با چهار خودرو اطفای حریق و واحد نقلیه موتوری از ایستگاه‌های آتش‌نشانی رودسر و آتش‌نشانان شهرهای همجوار به عنوان نیروی کمکی، به محل حادثه در اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر خاطرنشان کرد: هنگامی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش‌سوزی در طبقات مجتمع تجاری به شدت در حال گسترش بود که با همت آتش‌نشانان، حریق مهار شد.

صابر تصریح کرد: مهار آتش‌سوزی تا ساعت ۲۳:۴۰ به طول انجامید و لوازم و اجناس مغازه‌های مجتمع تجاری شامل مرکز خرید، رستوران، شیرینی‌سرا و فروشگاه مواد غذایی در آتش سوخت و خسارت زیادی وارد شد.

وی بیان اینکه در این حادثه دو نفر دچار مصدومیت و شوک عصبی شدند، گفت: علت حریق توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رودسر در دست بررسی است.‌

به گزارش سرمایه گستران، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهر با ۳۲ نیروی انسانی، چهار خودروی سنگین اطفای حریق و سه خودروی سبک در دو ایستگاه فعالیت می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا