اخبار استان ها

شهر صدرا زیرساخت‌های کافی را ندارد

هاشم عزیزی در گفتگویی با اشاره به شرایط فعلی شهر جدید صدرا اظهار کرد: هدف از ایجاد این شهر، اسکان سرریز جمعیتی شهر شیراز بوده است که برای ۱۰۰ هزار نفر در نظر گرفته شده بود اما زیرساخت‌های لازم برای زندگی مردم در آن به‌طور کامل محقق نشده است.

وی افزود: رشد فزاینده جمعیت، سیاست‌های دولت و جذابیت‌های شهر جدید صدرا مانند آب‌وهوای مناسب و قیمت مناسب مسکن در این شهر باعث شد جمعیت آن از سال ۱۳۸۹ تاکنون حدود ۲۰ برابر افزایش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا خاطرنشان کرد: افزایش جمعیت این شهر باعث شد که مسئولان شهری در خدمات‌رسانی و احداث زیرساخت‌ها به مردم پیشرفتی نداشته باشند و اگرچه زیرساخت‌ها نسبت به گذشته تغییر چندانی نکرده است اما افزایش جمعیت آن کماکان ادامه دارد.

وی اضافه کرد: مسئولان شهر صدرا از افزایش جمعیت استقبال می‌کنند به شرطی که دستگاه‌های دولتی و ادارات متولی نیز در این شهر حضور یابند و زیرساخت‌های شهر را آماده و مهیا کنند، در غیر این صورت در چند سال آینده شهر صدرا با بحران اجتماعی بزرگی مواجه خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر صدرا تصریح کرد: رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر صدرا، رسیدن به جایگاه مناسب و در خور شأن شهروندان این شهر است.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا