بازار‌های مالی ، بورس و بانک

سدشکنی در بازار رمزارز/ بیت‌کوین و اتریوم در هفته پیش رو به کدام سمت می‌روند؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران،نگارعلی_ بیت کوین در روز پنجشنبه به معاملات بالای ۳۰۰۰۰ دلار ادامه داد، زیرا بازارهای رمزارز به دلیل آخرین گزارش تورم ایالات متحده که به ۵ درصد کاهش یافت، تقویت شده بودند.پس از کاهش ۲۹,۷۲۵٫۵۷ دلاری در روز چهارشنبه، بیت‌کوین به اوج روزانه ۳۰,۴۶۲٫۴۸ دلار در اوایل روز پنجشنبه افزایش یافت. این حرکت نشان می‌دهد که بیت‌کوین نزدیک به بالاترین رقم ده ماهه ۳۰۵۸۴ دلار باقی می‌ماند که در جلسه معاملاتی روز سه‌شنبه به آن رسید.

افزایش قیمت روز گذشته زمانی رخ می دهد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) از کف خود در ۶۸٫۰۰ جهش کرد.در زمان نگارش این گزارش، این شاخص اکنون در ۶۹٫۷۳ و نقطه قابل مشاهده بعدی مقاومت در ۷۱٫۵۰ قرار دارد.اگر شاخص فراتر از این نقطه حرکت کند، احتمال زیادی وجود دارد که بیت‌کوین از ۳۰۵۰۰ دلار عبور کند.

اتریوم در روز کاری گذشته عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته‌است و در حدود ۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌است. اتریوم در اوایل روز گذشته، کمتر از یک روز پس از معامله در ۱۸۸۲٫۳۷ دلار، به اوج ۲۰۰۷٫۰۵ دلار رسید. در نتیجه افزایش قیمت روز گذشته، دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان به بالاترین سطح خود از اوت گذشته رسید.

این بالاترین سطح هشت ماهه در حالی بود که قدرت قیمت از سقف ۶۵٫۰۰ فراتر رفت. اکنون در ۶۹٫۴۴ است. به نظر می رسد که سطح مقاومت ۷۵٫۰۰ مانع بعدی گاوها باشد و اگر حرکت در جهت صعودی ادامه یابد، اتریوم می تواند در این هفته به بالای ۲۱۰۰ دلار برسد.

۲۲۳۲۲۷

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا