اخبار استان ها

مجموعه اقدامات ابتکاری در آرامستان باغ رضوان در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، احمد شریعتی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم اسفندماه_ در مراسم کلنگ‌زنی جایگاه سوخت و افتتاح یادمان شهدای گمنام در آرامستان باغ رضوان، اظهار کرد: اقدامات و خدمات بسیار شاخصی در این دوره مدیریت شهری در سازمان آرامستان باغ رضوان انجام شده است.

وی با اشاره به سابقه حضور در دوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان، افزود: تغییرات و تحولات ایجاد شده در این دوره مدیریت سازمان آرامستان‌ها قابل قیاس با گذشته نیست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مدیریت شهری به دنبال آن است تا از ناراحتی شهروندان در زمان حضور در آرامستان کاسته شود، در این راستا مجموعه اقدامات ابتکاری را در دستور کار قرار داده است تا آسیب‌های ناشی از اختلال سوگ برای افراد کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از مجموعه اقدامات همچون ساخت مجموعه پذیرایی، رنگ‌بندی‌ها و امکانات جدید در تشریفات این است که افراد با حضور در آرامستان باغ رضوان به بحث توحید و معاد بیشتر از گذشته توجه داشته باشند و در عین حال از رنج و آلام آنها کاسته شود.

شریعتی اضافه کرد: از دیگر اقدامات شایسته مدنظر شهرداری اصفهان، تمرکززدایی از آرامستان باغ رضوان و احداث آرامستان در چهار گوشه شهر است تا مانع از سفرهای شهری از غرب به شرق و ایجاد ترافیک‌های سنگین شود.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا