اخبار استان ها

حضور قضات کشیک در همه محاکم به عنوان مدعی العموم

حجت الاسلام اسدالله جعفری در دوازدهمین و آخرین نشست شورای مدیران دادگستری استان گفت: به تازگی تفاهم نامه‌ای با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به امضا رسیده که ماموران این ستاد در اماکن تفریحی و اقامتی حضور داشته و برابر قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با رعایت اخلاق اسلامی برای تحقق جامعه اسلامی و سالم حضور خواهند داشت و مورد حمایت دستگاه قضایی نیز هستند.
وی افزود: تکریم ارباب رجوع و توسعه کمی و کیفی فضای دادگستری از جمله اقدامات و پیگیری‌های سال جدید دادگستری اصفهان خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه کاهش زمان بررسی پرونده ها، کاهش وارده‌ها و کاهش مجازات حبس و سیاست حبس زدایی از دیگر برنامه‌های سال آینده دادگستری اصفهان است گفت: پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه به مرکز استان و پیگیری وعده‌های معاونان در شهرستان‌ها و حوزه‌های تابعه هم در ابتدای سال جدید پیگیری و جمع بندی خواهد شد.
در دوازدهمین و آخرین نشست شورای مدیران دادگستری استان که با حضور معاونان ستادی و روسا و دادستان‌های شهرستان‌های حوزه قضایی استان برگزار شد ضمن ارزیابی عملکرد سالانه، بر اجرای سند تحول و برنامه‌های اولویت دار ابلاغی از سوی ریاست قوه قضاییه و اجرای دقیق کارگروه‌ها در کمیته نظارت قضایی تاکید شد.

منبع خبر : تابناک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا