اخبار استان ها

هم‌افزایی نهادهای مختلف در فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی قاسم زاده در آئین آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: در آستانه بهار طبیعت و معنویت هستیم و این تلاقی، نویدبخش سالی پر خیر و برکت برای همه مردم خواهد بود.

وی افزود: شعار فعالیت‌های امسال اصفهان در استقبال از بهار طبیعت؛ «شهر رمضان، شهر زندگی» انتخاب شده که گویای دو بهاری است که در آغاز امسال با هم مقارن شده‌اند.

شهردار اصفهان با اشاره به همکاری میان‌دستگاهی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: همگرایی به معنای واقعی کلمه در این خصوص محقق شد و در نهایت، افزایش انرژی و هم‌افزایی برای ادامه کار را شاهد خواهیم بود که این امر حاصل همکاری نهادهای مردمی و عمومی با این ستاد است.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان از گذشته جز شهرهای برجسته در استقبال از مسافران نوروزی بوده است و امیدوارم امسال بهتر از سال‌های گذشته بتوانیم پذیرای مسافران نوروزی باشیم.

قاسم زاده با اشاره به آمادگی شهر اصفهان برای میزبانی از مسافران نوروزی تأکید کرد: هر شهری هویت و شخصیتی دارد و باید به عنوان میزبان به هویتش احترام گذاشت، از این روز و با توجه به اینکه شهر اصفهان، شهری فرهنگی و حساس بر ارزش‌هاست، از گردشگران عزیز تقاضا داریم این بخش از هویت شهر مورد احترام قرار بگیرد.

رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم مسافران شئونات را در این ایام رعایت کنند تا لحظات پرخاطره و شیرین‌تری در این شهر داشته باشند.

در پایان این برنامه نیز فعالیت همه بخش‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با حضور خادمان شهر در حوزه‌های مختلف از جمله اسکان، نظافت شهر، ایمنی و… به صورت رسمی از محل پل خواجو آغاز شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا