نفت،گازو پتروپالایش

پرونده گازرسانی به شهرهای کردستان بسته شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از شرکت ملی گاز ایران، احمد فعله‌گری، مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در این آیین گفت: پرونده گازرسانی به شهرهای استان کردستان با گازرسانی به شهر چناره بسته شد.

وی افزود: با اتصال این ۱۷ روستا به شبکه گاز کشور نیز تعداد روستاهای گازرسانی‌شده شهرستان مریوان به ۱۳۲ روستا رسید و عملیات گازرسانی در هفت روستای دیگر ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در جمعیت شهری مریوان ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی ۹۹ درصد است، تصریح کرد: تعداد روستاهای گازرسانی‌شده استان ۱۵۷۳ روستا است و عملیات گازرسانی به ۶۰ روستای جدید نیز در کردستان آغاز می‌شود.

فعله‌گری ادامه داد: همچنین دو پروژه زیربنایی شامل مقاوم‌سازی تاسیسات تقلیل فشار گاز نیز در دستور کار این شرکت است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان نیز در سخنانی اظهار کرد: امروزه خدمات نظام جمهورس اسلامی ایران در جای جای مملک اسلامی گسترده شده و آسایش و امنیتی که در ایران عزیزمان حاکم است از برکت خون شهداست و در این برهه زمانی وظیفه اصلی مدیران و مسئولان ارائه خدمت به مردم به ویژه مناطق محروم و مرزنشین است.

وی افزود: شهرستان مرزی مریوان مردم دلاور، خون‌گرم، سخت‌کوش و دوست‌داشتنی دارد که همیشه با جان و دل از میهن اسلامی دفاع کردند و خدمت کردن به این مردم جای افتخار است.

استاندار کردستان توسعه رفاه و آسایش را وظیفه دولت دانست و تأکید کرد: با تلاش و زحمات مجموعه مدیریت و کارکنان و عوامل اجرایی آخرین شهر استان کردستان و ۱۷ روستای این شهرستان به شبکه گاز سراسری متصل شدند.



منبع خبر : شانا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا