اخبار استان ها

کمک ۲ میلیارد تومانی شورای شهر اصفهان به سرویس مدارس کودکان استثنایی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی صالحی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم اسفند_ با تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در آخرین روز کاری رسمی سال ۱۴۰۱، آخرین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در این سال امروز برگزار شد.

وی افزود: کمک به کودکان استثنایی نخستین لایحه‌ای بود که امروز بررسی شد و با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسید تا مبلغ دو میلیارد تومان بابت کمک‌هزینه سرویس دانش‌آموزان معلول و دارای شرایط خاص، اهدا شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ترک تشریفات عملیات تکمیل خوابگاه مردان مرکز جامع توانمندسازی نیز امروز بررسی شد که با توجه به اقدامات نهایی که باید در مجموعه صورت گیرد، این موضوع نیز به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

وی با بیان اینکه در جلسه علنی امروز چهار مورد توافق ملکی بررسی شد، افزود: یک مورد در فضای سبز شمس‌آباد در خیابان باهنر و یک مورد در کندروی خیابان بعثت مصوب شد. در طرح کمربندی شمالی اصفهان و میدان مقداد در منطقه ۱۵ نیز توافق ملکی بررسی شد که امروز به تصویب رسید.

صالحی گفت: در ادامه آزادسازی‌های مربوط به حلقه چهارم حفاظتی، قطعه زمینی در منطقه ۱۵ مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

وی خاطرنشان کرد: چهار لایحه نام‌گذاری خیابان‌ها، معابر فرعی، چهارراه‌ها و سه‌راه‌های شهر بررسی شد که همه موارد به تصویب رسید و پس از طی مراحل قانونی تابلوهای مربوط به این نام‌گذاری‌ها در محل‌های مربوط نصب خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا