حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

همکاری پلیس و مردم ،کاهش ۵۰ درصدی سرقت منزل در اصفهان را رقم زد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،سرهنگ “غلامرضا شهریاری” رئیس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص کاهش جرایم و وضعیت امنیتی استان در ایام نوروز به خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: با تلاش های صورت گرفته و اقدامات خاص پلیسی و کنترل ویژه مجرمان خطرناک و سابقه دار به حمداله امنیت بسیار خوبی در سطح استان حاکم بوده و فضای امن و آرامی برای گردشگران فراهم شده است.

این مقام مسئول در خصوص کاهش جرایم در نوروز امسال گفت: از ابتدای نوروز تا روز هشتم خوشبختانه شاهد کاهش وقوع سرقت ۵۰ درصدی منزل ، کاهش ۲۵ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۴۲ درصدی سرقت اماکن و کاهش ۱۷ درصدی موتورسیکلت در سطح استان بودیم.

سرهنگ شهریاری به نقش همدلی و همزبانی مردم و دستگاه ها و آموزش های ارائه شده از طریق رسانه های گروهی در افزایش امنیت استان و پیشگیری از جرایم اشاره کرد و گفت: باید اذعان کنیم که این همدلی و همزبانی بین مردم دستگاه ها رسانه ها و پلیس هیچ گاه تعطیل شدنی نیست و امیدواریم در سال جدید نیز این همکاری ها با شدت بیشتری تداوم داشته باشد.

وی افزود: در این مدت تعداد ۴۳ هزار و ۵۱۰ نفر با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفتند که از این میزان ۲۵ هزار و ۶۲۵ مورد آن منجر به عملیات پلیسی و حضور ماموران و در بیش از ۱۷ هزار مورد نیز اپراتوران ۱۱۰ به ارائه مشاوره و راهنمایی تماس گیرندگان پرداختند.

سرهنگ شهریاری از پاسخگویی شبانه روزی سامانه ۱۹۷ پلیس به انتقادات، پیشنهادات، نظرات و یا تقدیر آنان از عملکرد ماموران پلیس خبر داد و گفت: در همین زمینه شاهد افزایش تماس های تقدیر از عملکرد ماموران و ارائه پیشنهاد بودیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا