اخبار استان ها

اجرای برنامه جام مولای عرشیان در اصفهان طی ایام نوروز 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، از اصفهان، با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، اداره همگانی و سلامت شهرداری اصفهان نسبت به برگزاری متناسب ویژه برنامه هایی در این روزها اقدام کرده است.

وی افزود: برگزاری آیین زورخانه گردی در ۱۶ زورخانه سطح شهر از پنجم لغایت سی ام فروردین ماه از ساعت ۲۱ الی ۲۳:۳۰ از برنامه هایی است که به همین مناسبت طراحی شده است.

رییس اداره همگانی و سلامت شهرداری اصفهان اظهار کرد: فراخوان ثبت نام بیست و دومین دوره مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان ویژه ماه مبارک رمضان در دو بخش دختران و پسران در ۲۷ رشته ورزشی در حال انجام است.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت‌نام از تیم‌های شرکت‌کننده در رشته‌های مختلف برای شرکت در این رقابت ها از بیستم اسفندماه آغاز شده است.

رویگری گفت: این مسابقات در رشته های بوکس، تیراندازی با کمان، وزنه برداری، والیبال، اسکواش، گلف، جودو، کاراته، کشتی، کبدی، واترپلو، شمشیر بازی، هندبال، بدمینتون، فوتسال، ووشو، ژیمناستیک، شنا، هاکی، تکواندو، مچ اندازی، اسکیت، تنیس روی میز، جانبازان و معلولان، شطرنج بیماران خاص و دوچرخه سواری برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این دو برنامه در آیین زورخانه گردی با نام گود و ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ هر شب برگزار می شوند.

رییس اداره همگانی و سلامت شهرداری اصفهان اظهارکرد: افتتاحیه مسابقات ورزشی با برگزاری مسابقات فوتسال پسران و والیبال دختران انجام می شود، ضمن اینکه این مسابقات در پنج رده سنی بعد از افطار آغاز می شوند و تا پاسی از شب تا اول اردیبهشت ماه نیز ادامه خواهند داشت.

وی اضافه کرد: براساس برنامه، مسابقات فوتسال جام مولای عرشیان در بخش آقایان در دو رده سنی جوانان و پیشکسوتان برگزار خواهد شد.

رویگری خاطرنشان کرد: این مسابقات براساس برنامه، از پنجم تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ در ورزشگاه شهید غازی برگزار می‌شود.

وی گفت: رقابت‌های والیبال بانوی قدسیان نیز در رده سنی ۱۸ سال به بالا، از پنجم لغایت پانزدهم فروردین ماه در ورزشگاه فردوان برگزار خواهد شد که براساس آیین‌نامه مسابقات، تیم‌های والیبال شرکت‌کننده می‌توانند با دو بازیکن ملی‌پوش و لیگ برتری در این رقابت‌ها حاضر شوند.

رییس اداره همگانی و سلامت شهرداری اصفهان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و انجام فرآیند ثبت‌نام در این مسابقات، می‌توانند با شماره تلفن ۲۱۶ ـ ۳۶۲۶۶۸۵۵ تماس بگیرند و یا به معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان واقع در خیابان توحید میانی، کوچه شماره ۳۳ مراجعه کنند.

منبع خبر : خبر آنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا