حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

توقیف ۵ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سردار “عبدالرضا آقاخانی” در گفت و گویی گفت : در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با استقرار در ورودی های استان با کنترل خوروهای عبوری طی ۲۴ ساعت گذشته دو دستگاه کامیون حامل کالاهای خارجی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود:یکی از این خودروها حامل سه هزار و ۲۵۶ دستگاه انواع سرخ کن و مقدار ۸۰ کیلوگرم لوازم یدکی دستگاه سرخ کن و دیگری نیز حامل بار ۵۴۰ کیسه برنج خارجی بود که همگی این کالاها فاقد مدارک گمرکی بودهن و به صورت قاچاق حمل می شدند.

سردار آقاخانی خاطر نشان کرد: در ادامه ماموران ایست و بازرسی شهید “رئیسیان” فرماندهی انتظامی شهرستان سمیرم هم در یک عملیات دیگر طی بازرسی از یک دستگاه کامیون کانتینر دار محموله کالای خارجی قاچاق شامل ۱۵۰ عدد ساعت دیواری، ۶۳۰ عدد ساک دستی، ۷۵۰ عدد ظروف سرامیکی و ۶۰۰ عدد عشق سنج را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان ارزش محموله های قاچاق کشف شده را پنج میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: در این زمینه سه نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و اقلام کشف شده نیز به اداره اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

این مقام انتظامی ، قاچاق کالاهای خارجی بی کیفیت، غیر مجاز و غیر بهداشتی را ضرر و و زیانی بزرگ به محصولات و تولیدات داخلی و ضربه ای جبران ناپذیر به سلامت جامعه توصیف کرد و گفت: با نام گذاری سال ۹۵ به نام سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” از سوی مقام معظم رهبری تکلیفی اساسی بر عهده نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاقچیان کالا قرار گرفته و پلیس استان نیز این موضوع را در سال جدید با جدیت دنبال می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا