اخبار صنعت، معدن و تجارت

نوروزگاه‌های عشایری به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می‌روند

به گزارش سرمایه گستران و بر اساس اعلام سازمان عشایر، عباس پاپی‌زاده در شورای هماهنگی مدیران ستادی و استانی سازمان امور عشایر که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: نوروزگاه‌های عشایری امسال هم مانند سال گذشته در نوروز ۱۴۰۲ برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نوروزگاه‌های عشایری در ایام نوروز خدمات رسانی مناسبی را به مردم، مسافران و گردشگران ارائه دادند، افزود: امسال نیز این نوروزگاه‌ها با مدیریت و کیفیت بهتر و رعایت استاندارهای لازم برپا خواهد شد.

پاپی زاده برپایی نوروزگاه‌های عشایری را فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های فرهنگی و تولیدی جامعه عشایری کشور عنوان کرد و افزود: در سیاه چادرها و نوروزگاه‌های عشایری محصولات تولیدی و صنایع دستی عشایر با کیفیت و قیمت مناسب به مسافران نوروزی عرضه می‌شود.

رئیس سازمان امور عشایر ایران خاطرنشان کرد: کمیته ملی برپایی و نظارت ۲۴ ساعته بر نوروزگاه‌های عشایری تشکیل شده و در تمام استان‌ها نیز کمیته استانی برپایی و نظارت بر این نوروزگاه‌ها تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مطلوب برپایی نوروزگاه‌های عشایری در ایام نوروز، افزود: باید اطلاع رسانی‌های لازم انجام شود تا وقتی مسافران و گردشگران از استانی به استانی دیگر و شهری به شهر دیگر سفر می‌کنند، از محل استقرار چادرهای عشایر اطلاع کافی داشته باشند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا