اخبار استان ها

بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط ۲ مترو؛ نقاط قوت مدیریت شهری ششم اصفهان

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفتگویی اظهار کرد: شهرداری اصفهان ۴۰۰ خدمت را به شهروندان ارائه می‌دهد و در این دوره مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و گلوگاه‌های محلات و حمل‌ونقل عمومی شده است.

وی با بیان اینکه حوزه حمل‌ونقل عمومی در بودجه سال آینده شهرداری مورد توجه قرار گرفته است، افزود: بیش از چهار هزار میلیارد تومان برای مترو و هزار میلیارد تومان نیز برای پروژه رینگ چهارم به‌عنوان مهم‌ترین پروژه‌های شهر در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: فاز نخست پروژه رینگ چهارم حدفاصل بلوار فرزانگان تا مجموعه پل‌های شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و در ادامه تا بزرگراه خلیج فارس که برای رفع مشکل ترافیک شهر اصفهان در حال احداث است، سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: نقطه قوت دوره ششم مدیریت شهری اصفهان بهره‌برداری از فاز نخست رینگ چهارم و خط دو متروی این کلان‌شهر است.

حاج‌رسولی‌ها گفت: رفع گلوگاه‌های محلات، بودجه حدود ۱۰۰ میلیارد تومانی برای احداث کمربندی شمالی منطقه ۱۵ و اتصال رینگ سوم به رینگ چهارم در راستای کاهش ترافیک خیابان جی، افزایش حدود پنج خط تندرو برای توسعه حمل‌ونقل عمومی و بودجه حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس از دیگر ردیف‌های بودجه سال آینده شهرداری اصفهان است.

وی افزود: اجرای پروژه‌ها در سال آینده تلاش مضاعفی می‌طلبد و با توجه به اینکه جهشی در زمینه درآمد برای اجرای پروژه‌های وجود داشته است، معتقدم اقدامات قابل توجهی انجام خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا