اخبار استان ها

امکان اطلاع از ظرفیت خالی پارکینگ‌های نوروزی به صورت آنلاین

حمید دهقان در گفت‌وگو با خبرنگار سرمایه گستران با اشاره به آغاز سفرهای نوروزی اظهار کرد: شهرستان یزد یکی از مقاصد اصلی کشور برای سفر در ایام نوروز به حساب می‌آید و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران نوروزی به این استان و شهر تاریخی یزد سفر می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به حجم مسافران نوروزی که یزد را برای سفر خود انتخاب کرده‌اند تأمین پارکینگ مورد نیاز خودروها اهمیت بسیار بالایی دارد تاکید کرد: در این زمینه اقدامات مختلفی از سوی شهرداری یزد و ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری انجام گرفت تا مسافران بتوانند خودروهای خود را در محل‌های مناسب پارک کنند.

مدیر خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌هایی که همیشه برای پارک وجود داشت مسئله تکمیل ظرفیت آن و پیدا کردن پارکینگ خالی در زمان پیک سفر بود که امسال برای رفع این دغدغه و مشکل برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است.

دهقان خاطرنشان کرد: به همین منظور میهمانان نوروزی و شهروندان یزد می‌توانند برای اطلاع از وضعیت پارکینگ‌های محدوده بافت تاریخی و ظرفیت خالی جای پارک، از طریق مراجعه به وب سایت maps.yazd.ir و یا نمایشگرهای نصب شده در ورودی پارکینگ‌ها از خالی و یا تکمیل بودن ظرفیت پارکینگ‌ها اطلاع حاصل کنند.

وی تاکید کرد: با این اقدام در صورتی که افراد پیش از مراجعه پارکینگ وضعیت ظرفیت آن را بررسی کنند، در پیدا کردن جای پارک با سهولت بیشتری می‌توانند خودروی خود را پارک کرده و حضور در بافت تاریخی یزد لذت ببرند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا