اخبار استان ها

لزوم فرماندهی واحد میدان استقبال از مسافران نوروزی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، نادر آخوندی در جلسه هماهنگی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان که امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ برگزار شد، اظهار کرد: امسال این ستاد در استانداری با حضور فعال مسئولان تشکیل شد و با حضور ستادها و دستگاه‌ها علاوه بر هماهنگی‌ها، آسیب‌شناسی‌های لازم نیز انجام پذیرفت.

وی افزود: با توجه به بارش‌ها، مانوری برگزار شد و با توجه به اینکه ممکن است در نوروز شاهد بارندگی باشیم، نیاز است به‌طورویژه از مسافران مراقبت شود.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان را در پیش داریم که حدود ۲۰ نقطه برای تغذیه در سطح شهر در نظر گرفته شده است تا مسافران بتوانند در آسایش و همراه با در نظر گرفتن شرع، غذا بخورند.

وی افزود: حجاب و عفاف یکی از مهم‌ترین مباحث است که جلسات متعددی در شورای تأمین پیرامون آن برگزار و نحوه برخورد و کنترل کردن، ارائه ویژگی‌های شهر به گردشگران و دیگر موارد نیز مطرح شد.

آخوندی با اشاره به فرماندهی واحد میدان تصریح کرد: باید اطلاعات یک‌جا جمع و از پراکندگی تصمیمات جلوگیری شود تا بتوانیم آرامش مناسبی را برای گردشگران داشته باشیم.

وی ادامه داد: یکی از مواردی که استان و شهر اصفهان دنبال آن است، بحث گردشگری بوده که ابتدای این بحث از ابتدای امسال با حضور گردشگران، مباحث اقتصادی برای شهروندان و بخش خصوصی آغاز شد.

سرپرست دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: یکی از دغدغه‌های بخش خصوصی محروم، نشدن از بحث‌های اقتصادی در حضور گردشگر توسط بخش دولتی است که این موضوع در ستاد خدمات سفر شهر و استان مطرح شد، امیدواریم بتوانیم با رونقی که در حوزه گردشگری داریم، مباحث تورمی تا حد امکان کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه مرحله دوم خدمات ستاد دائمی و عملیات آن آغاز شده است، ادامه داد: برنامه کاربردی «اصفهان‌من» می‌تواند کمک مناسبی داشته باشد و امیدواریم برکات حضور گردشگر به این کلان‌شهر برسد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا