اخبار استان ها

تدارک اتوبوس‌های گردشگری برای مسافران نوروزی / پذیرای انتقادها هستیم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی قاسم‌زاده امروز _سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه_ در برنامه رادیویی «صدای شهر» ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و ایام نوروز به شهروندان، مسافران و گردشگران، اظهار کرد: سال نو، مقارن با بهار معنویت و بهار قرآن شده است و این موضوع نویدبخش خیر و برکت فراوان برای تمام هم‌وطنان خواهد بود.

وی ضمن خیر مقدم به مسافرانی که شهر اصفهان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده‌اند، افزود: سعی بر این بوده است که تمام مقدمات برای رفاه و داشتن سفری لذت‌بخش در اصفهان برای مسافران فراهم شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: هتل‌ها و مهمان‌پذیرهای شهر آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی است؛ در سطح شهر نیز به یمن ورود مسافران و فرارسیدن نوروز، اقداماتی همچون گل‌کاری و زیباسازی فضاهای شهری انجام شده تا ساعات و روزهایی سپری شده در این شهر به عنوان خاطراتی خوش در ذهن مسافران ثبت شود.

وی با عذرخواهی از وجود احتمالی کاستی‌ها در سطح شهر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی، ادامه داد: از نقدهای موجود در نوع عملکرد شهر و شهرداری استقبال می‌کنیم، لذا مسافران نوروزی انتقادات خود را انعکاس دهند تا کاستی‌های احتمالی جبران شود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه امیدوارم مسافران و گردشگران از حضور در اصفهان لذت ببرند و شاهد حضور مجدد آن‌ها در این شهر باشیم، گفت: برنامه‌های متعددی به اقتضای سنین مختلف پیش‌بینی شده است و در جای‌جای شهر آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستیم.

وی با بیان اینکه سعی بر پیش‌بینی شرایطی در حمل‌ونقل عمومی بوده است که مسافران نیاز کمتری به استفاده از خودروی شخصی داشته باشند، اضافه کرد: اتوبوس‌های گردشگری در باغ فدک و میدان امام حسین (ع) مستقر شده است و در صورتی که مسافران علاقه‌مند باشند در فرصتی کوتاه از اماکن تاریخی شهر بازدید کنند، استفاده از اتوبوس‌های گردشگری به آن‌ها پیشنهاد می‌شود؛ راهنمای گردشگری نیز در اتوبوس‌های گردشگری این شهر همراه مسافران خواهد بود و افراد از وقت خود استفاده بهتری خواهند برد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا