اخبار استان ها

فرهنگ غنی یزد به مسافران نوروزی معرفی شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، عزیزالله سیفی امروز _ سه‌شنبه یکم فروردین‌ماه _ با حضور در بعضی برنامه‌های فرهنگی شهرداری شهر میراث جهانی یزد ضمن تقدیر و تشکر از همه افرادی که برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان یزد در این روزها تلاش کرده‌اند، اظهار کرد: برنامه‌های بسیار خوبی در ایام نوروز از سوی شهرداری یزد در حال برگزاری است.

وی افزود: یکی از نقاط قوت برنامه‌های شهرداری یزد اجرای آن در نقاط مختلف شهر است که سبب می‌شود علاوه بر مسافران نوروزی و افرادی که در بافت تاریخی حضور دارند، شهروندان یزد نیز بتوانند از آنها بهره‌مند شوند و استفاده کنند که فرصت بسیار خوبی را برای ایجاد نشاط در جامعه به وجود آورده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به جاذبه‌های زیاد و با ارزش گردشگری یزد، خاطرنشان کرد: آثار تاریخی یزد از ارزش و قدمت بسیار بالایی برخوردار است و علاقه‌مندان زیادی دارد، افراد زیادی تمایل دارند با حضور در این شهر از این جاذبه‌ها بازدید کنند، اما در کنار این جاذبه‌ها یزد دارای فرهنگ غنی و پرباری است که باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

سیفی گفت: معرفی فرهنگ اصیل و غنی یزد نه تنها به مسافران نوروزی بلکه به مردم شهر یزد نیز اهمیت دارد تا همه به ویژه نسل جوان و نوجوان با آئین و رسوم این شهر آشنا شوند و نسبت به این فرهنگ اطلاع کافی داشته باشند.

وی افزود: معرفی این فرهنگ غنی از طریق اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح شهر و برای عموم شهروندان امکان‌پذیر است، البته باید در اجرای این برنامه‌ها نهایت دقت و نظارت را داشته باشیم تا نه تنها از کیفیت خوب و بالایی برخوردار باشد بلکه بتوان زمینه تأثیرگذاری بیشتر آن را در جامعه فراهم کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا