پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

پیام استاندار اصفهان به مناسبت تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان ؛ دکتر رسول زرگرپور به مناسبت سالگرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال ۵۸ پیامی صادر نمود.
متن پیام به شرح ذیل است:
تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حفاظت و حراست از ارزشهای الهی اسلامی و پشتوانه‌ای محکم برای انقلاب نوپای مردم مسلمان ایران بود.
شوکت، حشمت، عظمت و قدرت و اقتدارکشور ایران منبعث از تلاش های سترگ دلاورمردانی همچون نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که خالصانه و مخلصانه ازامنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و محافظت می نمایند.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران ۸ سال دفاع مقدس با قدرت و اقتدار به مقابله با دشمن پرداخت و در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز با حضور در عرصه ی سازندگی دستاوردهای بزرگی را برای کشور به ارمغان آورد و امروز نیز با حضور در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی ، رزمی و پشتیبانی ، پیشتازی خود را در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی حفظ نموده است و خیرات و برکات زیادی برای کشور اسلامی ایران بهمراه داشته است.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای عزیز و گرانقدر سپاه سالروز تأسیس سپاه پاسداران را به برادران مؤمن و سلحشور پاسدار تبریک عرض نموده و موفقیت روز افزون آنان را در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی ایران در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تحت هدایت ها و منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا