شهر و جامعهعناوین اخبار

برگزاری نخستین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان/نمایش و نقد فیلم “تاریک ترین ساعت” با حضور احمد مهرشاد

به گزارش سرمایه گستران ،این مسابقه که در سه بخش خردسال، کودک و نوجوان در موضوع های آزاد، اقتباس و بخش ویژه اصفهان برگزار می شود ابتدا در هفته فرهنگی اصفهان رونمایی شد.

مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان از سوی دفتر تخصصی تئاتر و تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری اداره توسعه فرهنگ شهروندی برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۱۵ مهرماه سال جاری، اعلام نتایج از سوی هیأت داوران ۲۵ آبان ماه و پایان داوری و اعلام نتایج نهایی آن ۹ آذرماه در نظر گرفته شده است.

شرکت کنندگان می توانند متن نمایشنامه و دفترچه فراخوان را در سه نسخه به صورت چاپی به دبیرخانه جشنواره به آدرس اصفهان، میدان لاله، تالار هنر و یا به ایمیل honartalar@gmail.com  ارسال کنند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت دفترچه فراخوان به صورت نسخه چاپی و یا فرم الکترونیک با شماره ۳۵۶۶۰۸۸۱ تماس حاصل نمایند.

**نمایش و نقد فیلم “تاریک ترین ساعت” با حضور احمد مهرشاد

در ۵۳ اُمین نشست کافه نقد، فیلم “تاریک ترین ساعت” روز یکشنبه ۱۳ خرداد در سالن سوره مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

تاریک ترین ساعت داستان وینستون چرچیل، سیاستمدار کاریزماتیک و باهوش بریتانیایی را روایت می کند که توانست برگزیده اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را از آن خود کند.

فرهنگسرای رسانه و دفتر تخصصی سینما از مراکز وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری حوزه هنری استان اصفهان به برگزاری سلسله نشست های کافه نقد ویژه بهار ۹۷ اقدام کرده اند.

۵۳ اُمین نشست کافه نقد در قالب پاتوق رسانه ای اصفهان با اکران و نقد فیلم “تاریک ترین ساعت” با حضور احمد مهرشاد مدرس رسانه و علوم اجتماعی و دکترای جامعه شناسی، روز یکشنبه ۱۳ خرداد ساعت ۱۷ برگزار می شود.

تماشای این فیلم برای عموم شهروندان آزاد و رایگان بوده که علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند به سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا