اقتصادی

برقراری ۷۳۳ پرواز فوق العاده در نوروز ۱۴۰۲

به گزارش سرمایه گستران، سعید چلندری اظهار کرد: از مهم‌ترین اقدامات سال گذشته، می‌توان به راه اندازی ترمینال سلام مختص پروازهای زیارتی اشاره کرد؛ که به فرهنگ معنوی و قابل احترام فریضه زیارت ارزش نهاده شود.

وی با اشاره به روان سازی جریان ورود و خروج مسافر در فرودگاه امام خمینی افزود: با اقدامات صورت گرفته، ایستایی‌ها به حداقل رسیده و میانگین تأخیرها به کمتر از ۳۰ دقیقه رسیده است.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی در خصوص اقدامات ایام عید نوروز تشریح کرد: ۷۳۳ پرواز فوق‌العاده برقرار کردیم، ۳,۳۰۰ پرواز نیز مطابق برنامه برقرار است. همچنین ۴,۰۰۰ مجوز پرواز صادر شده است که این فرودگاه آمادگی دارد این مجوزها را تا دو برابر نیز اضافه کند.

چلندری ضمن اشاره به زیباسازی محوطه‌های فرودگاه برای استقبال از عید نوروز خاطرنشان کرد: در این ایام برنامه‌های شاد و مفرح به صورت زنده در فرودگاه برگزار می‌شود و با تقارن ماه مبارک رمضان نیز ۱,۵۰۰ الی ۲,۰۰۰ افطاری ساده تدارک دیده می‌شود که در ۳۰ شب ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های پیش رو در سال جدید گفت: شفاف سازی ارتباط با ایرلاین‌ها، کاهش ایستایی ها، اولویت بخشی به الکترونیکی کردن تمام خدمات در فرودگاه مبنی بر دستور مقام عالی وزارت و آغاز عملیات اجرایی فاز ۲ فرودگاه امام خمینی (ره) را برای سال ۱۴۰۲ در دستور کار داریم.

سرمایه گستران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا