اخبار استان ها

فعالیت ۹۵ پاکبان برای حفظ جلوه بهاری منطقه ۱۵ اصفهان

هوشنگ نظری‌پور در گفتگویی، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: با آغاز سال ۱۴۰۲ نمادهای بهاری در میدان امام خمینی (ره) خوراسگان و سطح منطقه ۱۵ نصب شد تا شهر جلوه ویژه‌ای به خود گیرد.

وی با بیان اینکه المان یا نماد شهری زیرمجموعه‌ای از مبلمان شهری است که بخش قابل توجهی در بحث طراحی شهری را به خود اختصاص می‌دهد، افزود: ویژگی‌ها و خصوصیات یک نماد شهری می‌تواند نمادی برای یک شهر باشد و مدت‌ها در خاطر رهگذران باقی بماند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز سال جدید از نماد هفت‌سین جدید در میدان امام خمینی (ره) و فلاورباکس‌های جدید رونمایی شد تا حس درک فصل بهار و زیبایی‌های آن در این منطقه برای شهروندان دوچندان شود.

وی تاکید کرد: از نمادهایی که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفت پس از تعمیرات و بازسازی، امسال در مکان‌های دیگر از جمله ستاد هدایت و خدمات سفر منطقه ۱۵ استفاده می‌شود.

نظری‌پور درباره دیگر اقدامات نوروزی منطقه ۱۵ خاطرنشان کرد: برای نظافت شهر هر روز تا ۹۵ نفر از پاکبانان، مشغول به رفت‌وروب هستند و گشت‌هایی نیز پسماندهای رها شده در منطقه را جمع‌آوری می‌کنند تا جلوه بهاری شهر، زیبایی‌های خود را حفظ کند.

وی تاکید کرد: با توجه به استفاده بیشتر شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات از پارک‌ها و فضاهای سبز موجود در منطقه ۱۵ و سرویس‌های بهداشتی، تمام پارک‌های سطح منطقه مجهز به آبگرمکن برای تأمین آب گرم شده است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تمام خدمات و اقدامات انجام شده در سطح منطقه در ستاد هدایت امام رضا (ع) در ورودی شرقی اصفهان ارائه می‌شود و شهروندان و مسافران نوروزی تا پایان تعطیلات می‌توانند از آن استفاده کنند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا