اخبار استان ها

هدایت مسافران نوروزی به محل‌های اقامت موقت در پی احتمال وقوع بارندگی

به گزارش سرمایه گستران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری کاشان، حسن بخشنده‌امنیه از تداوم خدمت‌رسانی ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی، راهنمای مسافران و گردشگران نوروزی و تمام بخش‌های مدیریت شهری به مسافران این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: فعالیت ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمای گردشگران و مسافران به همت شهرداری کاشان از روزهای منتهی به سال نو جهت خدمت‌رسانی به میهمانان دارالمومنین آغاز کرده، از ساعات نخستین سال جدید به ارائه خدمات به مسافران و گردشگران پرداخته است.

وی افزود: این ایستگاه‌ها که در بلوار امام رضا (ع)، قطب راوندی، میدان بسیج، جنب حمام سلطان امیراحمد واقع است، وظیفه راهنمایی و ارائه خدمات اطلاع‌رسانی به میهمانان نوروزی را عهده‌دار بوده و به منظور رفاه حال گردشگران، ساماندهی و مدیریت حضور مسافران و گردشگران در سطح شهر و اماکن تاریخی استقرار یافته است.

شهردار کاشان از از اسکان مسافران نوروزی در بعضی حسینیه‌ها و مجموعه‌های ورزشی به دلیل پیش‌بینی بارندگی و سرد شدن احتمالی هوا خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اساس پیش‌بینی اداره هواشناسی مبنی بر بارندگی احتمالی در ساعات پیش رو، مسافران نوروزی به محل‌های اقامت موقت یعنی بوستان‌های شش‌گانه سطح شهر و به بعضی حسینیه‌ها و سالن‌های ورزشی برای اسکان هدایت شدند.

بخشنده‌امنیه از سالن ورزشی شهید اردهال، سالن ورزشی شهدای راوند و شهدای لتحر به عنوان بعضی از فضاهای ورزشی مدنظر قرار گرفته برای اسکان امشب نام برد.

وی با بیان اینکه مجموعه‌های مهربانو، شهربانو و کمپ اسکان شهروند نیز در بخش‌های مسقف میزبان شهروندان هستند، گفت: پیش‌بینی لازم برای استفاده از سایر فضاها جهت اسکان موقت گردشگران انجام شده است.

‎ شهردار کاشان از پیگیری و اهتمام شهردار کاشان، همکاری متولیان حسینیه‌ها و مسئولان مجموعه‌های ورزشی برای انجام این تمهید قدردانی کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا