اخبار استان ها

بازدید بیش از ۳۸ هزار نفر از باغ گل‌های اصفهان

حسین وثوقی در گفتگویی ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و تقارن آن با بهار قرآن به تمام مردم ایران به‌ویژه شهروندان و مسافران نوروزی اصفهان اظهار کرد: با فعالیت سه ماهه باغبانان پرتلاش و کارشناسان باتجربه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان به زیباترین شکل و بالاترین کیفیت پذیرای بازدیدکنندگان است.

وی افزود: علاوه بر ایجاد محیط زیبا و دلنشین با گونه‌های مختلف گل‌های فصل و دائم، طراحی‌های گوناگون و مجموعه‌هایی همچون گلخانه گیاهان گرمسیری و کاکتوس و انواع باغ‌های ژاپنی، فرانسوی، ایتالیایی، صخره‌ای، رز، دارویی که این باغ را یکی از بی‌نظیرترین باغ‌های دنیا قرار داده است.

مدیر مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان با بیان اینکه در این مجموعه بیش از ۲۰۰ نوع گل فصلی و ۱۰۰ نوع گل دائمی در رنگ‌های مختلف کاشته شده است تا در نوروز ۱۴۰۲ میزبان شهروندان و مسافران نصف‌جهان باشد، تصریح کرد: این مجموعه دارای تمام امکانات رفاهی شامل رستوران و دمنوش‌خانه با مجوز امکان نیروی انتظامی و اتحادیه جهت فعالیت در ماه مبارک رمضان و همچنین نمازخانه سرویس بهداشتی. پارکینگ در حال خدمات رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز سال نو و سفرهای نوروزی، از یکم تا ششم فرودین سال‌جاری ۳۸ هزار و ۳۶ نفر از باغ گل‌های اصفهان بازدید کرده‌اند، گفت: امیدواریم در موج دوم سفرهای نوروزی پذیرایی تعداد بیشتری از مسافران شهر زیبای اصفهان باشیم.

وثوقی ساعت بازدید از مجموعه آموزشی و تفریحی باغ گل‌های اصفهان را از ۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰ به صورت یکسره اعلام کرد و ادامه داد: این مجموعه از لحاظ موقعیت جغرافیایی در مرکز اصفهان در میدان بزرگمهر و نزدیک به رودخانه زاینده‌رود قرار گرفته است، از این‌رو امکانات پذیرایی و تفریحی خوب این مجموعه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا