اخبار مناطق آزادو ویژه

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم در پذیرایی از گردشگران نوروزی موفق عمل کرده است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از قشم، سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا ضمن تقدیر از مدیریت ستاد اجرایی خدمات سفر، افزود: جزیره قشم از نظر امنیتی در شرایط مناسبی به سر می برد و گردشگران با خیالی آسوده در این جزیره حضور دارند و به تفریح می پردازند.

وی ادامه داد: امسال با استفاده از ظرفیت مردمی در کنار دستگاه های اجرایی و انتظامی مشکلات سال قبل را برطرف کرده ایم و نظم و آرامش در قشم حکمفرماست و تمامی مایحتاج اساسی مردم تامین شده است.

سرهنگ امیری کیا اظهار کرد: یکی از نقاط قوت امسال تسهیل تردد گردشگران می باشد و با افزایش لندینگ کرافت ها از بنادر لافت و پهل برای ورود خودروها، صف انتظار ورود به جزیره کاهش چشمگیری داشته است و صف های اندکی که وجود دارد با توجه به حجم بالای ورود مسافر طبیعی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم همچنین از آمادگی دهیاری ها و روستاها برای پذیرایی از گردشگران نوروزی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به همکاری خوب سازمان منطقه آزاد و دهیاری های جزیره به منظور آماده سازی روستاها، امسال توزیع گردشگران در سطح جزیره انجام شده و حضور گردشگران در غرب جزیره پررنگ است.

وی در پایان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط ستاد اجرایی خدمات سفر به ریاست دکتر افشار فتح الهی، ابراز امیدواری کرد: مسافران به خوشی به قشم بیایند و برگردند و از حضور در این جزیره زیبا لذت ببرند.

۴۶

منبع خبر : خبرآنلاین

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا