اقتصاد کلان

جنگ اقتصادی دشمن موجب رشد کشور شده است

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین سجادی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان، افزود: امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم و برخلاف انتظار دشمنان این مرز و بوم، در این جنگی که دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی ایجاد کرده، پیشرفت کردیم و این جنگ موجب رشد کشور در بخشهای مختلف شده است.

امام جمعه موقت زاهدان خاطرنشان کرد: افزایش تولید و دوری از اسراف و تجمل گرایی موجب کاهش تورم می‌شود.

وی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود پنج ماه کشور درگیر اغتشاشات و فتنه بود و همه معاندان و منافقان در داخل و خارج از کشور با هم همدست بودند اما با همه کارشکنی‌ها اتفاقات مثبتی در سال ۱۴۰۱ رخ داد که از جمله آنها، ایجاد روابط سیاسی میان ایران و عربستان بود.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: رهبر انقلاب شعار «مهار تورم و رشد تولید» را به عنوان شعار سال ۱۴۰۲ قرار دادند بنابراین مسئولان وظیفه دارند تا برای تحقق این شعار اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمن همواره بدنبال این است که هویت اسلامی و ایرانی من و شما را بگیرد اما ما اهل مقاومت هستیم

وی با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، بیان کرد: ماه مبارک رمضان آثار بسیاری بر روی انسان دارد از جمله این آثار کمتر شدن گناه در جامعه و استحکام خانواده است.

منبع خبر : ایران اکونا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا