اخبار استان ها

بازدید ۷۰ هزار گردشگر از مجتمع‌ گردشگری صفه، شهر رویاها و تله‌سیژ ناژوان

سعید ساکت در گفتگویی درباره میزان استقبال گردشگران نوروزی از اماکن تحت مدیریت شرکت توسعه سیاحتی سپاهان اظهار کرد: مطابق با سامانه ترددشمار و عملکرد دستگاه‌های فروش الکترونیک، مراکز گردشگری و ابرسازه‌های تفریحی این شرکت، از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تا سوم فروردین امسال میزبان بیش از ۷۰ هزار گردشگر بوده است.

وی افزود: بر این اساس نزدیک به ۵۰ هزار نفر از گردشگران از مجتمع گردشگری صفه و ظرفیت‌های تفریحی آن بازدید داشته‌اند که از این میزان نزدیک به ۱۱ هزار نفر از تله‌کابین صفه استفاده کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه در مدت فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر بیش از ۵۳۷ نفر از مجموعه تفریحی بولینگ صفه بهره‌مند شده‌اند، خاطرنشان کرد: در راستای ارائه خدمات تفریحی به گردشگران نوروزی، مجموعه تله‌سیژ ناژوان در این مدت میزبان نزدیک به ۱۰ هزار و ۹۰۰ نفر بوده است.

وی درباره میزان استقبال از مجموعه تفریحی شهر رویاها خاطرنشان کرد: در هشت روز ابتدایی فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، نزدیک به ۹ هزار نفر از گردشگران و مسافران از ظرفیت‌های تفریح و بازی مجموعه شهر رویاها استفاده کردند.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا